Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:28:27 GMT

۱۷۵ خانه ورزش روستایی در استان مرکزی تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۸۷۶۲

۱۷۵ خانه ورزش روستایی در استان مرکزی تجهیز شد

به گزارش خبرنگار مهر، عابد حقدادی عصر چهار شنبه در آیین تجهیز ۴۰ خانه ورزش روستایی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در راستای ارتقای توسعه ورزش در مناطق مختلف روستایی و نقاط کم برخوردار تجهیز خانه های ورزشی استان مرکزی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: در استان مرکزی ۱۷۵ خانه ورزش روستایی با اعتباری بالغ بر ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

حقدادی بیان کرد: امروز با تجهیز ۴۰ خانه ورزش روستایی، در مجموع ۱۷۵ خانه ورزش روستایی استان تکمیل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: امیدواریم در سال های آینده بتوان ۳۳۲ خانه ورزشی را به نام ۳۳۲ شهید ورزشکار استان به مردم تقدیم کرد.

کد خبر 4771901

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش ورزش استان مرکزی بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام گرگان تئاتر کودک و نوجوان شیراز بیرجند قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به وقوع سیلاب در مناطق حاشیه رودخانه‌های استان اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری مسیرهای روستایی حاشیه رودها بازگشایی شد. - اخبار استانها -

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، با بیان اینکه راه روستاهایی که درگیر سیلاب در جاده بسته شده بودند باز شد اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری و امدادی مسیرهای دسترسی روستایی در اکثر مسیرهای رودخانه‌ای باز شده است.

وی افزود: در اثر بارندگی‌های چند روز اخیر و به ویژه روز گذشته طغیان رودخانه تجن را داشتیم که اراضی ساری و میاندرود خسارت دیدند‌.

محمدی تصریح کرد: دیشب طغیان رودخانه تلار را داشتیم که در سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ خساراتی را وارد کرد و تمام مسیرهای دسترسی در این شهرستان‌ها بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران ادامه داد: مسیر راه روستایی عبد مناف هراز تا ساعتی دیگر بازگشایی می‌شود و با ورود عوامل راهداری راه روستایی 10 روستا در مسیر هراز که سیلابی شده بودند باز شد.

این مسئول بیان کرد: مسیر روستاهای شمس آباد و آخا و لاریم باز شد.

وی به وقوع سیلاب در محور کیاسر محدوده لنگر و رانش زمین اشاره کرد و گفت: این مسیر نیز با ورود عامل راهداری و سایر نیروهای امدادی بازگشایی شد.

محمدی بیان کرد: روستاهای محور دودانگه و محدوده ورند در محدوده کیاسر بازگشایی شد و محور ده میان سوادکوه هم بازگشایی انجام شد.

وی به طغیان رودخانه کسلیان و سیلابی شدن محدوده پلنگ دره نیز اشاره کرد و یادآور شد: خسارت‌های مناطق مختلف در حال ارزیابی است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: تا پایان شب سامانه بارشی از استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)