Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برنامه‌های بسیج بر‌اساس نیازهای انقلاب اسلامی متحول می‌شود و ما در حال نوگرایی در اجرای فعالیت‌های بسیج هستیم. ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام‌جمعه قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به جایگاه بسیج و سالروز تأسیس این شجره طیبه اظهار داشت: بسیج در آستانه چهلمین سال تأسیس خود در حال نوگرایی در ساختار و برنامه‌هایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیج همزمان با اقتضائات زمان در حال خدمت به نظام و انقلاب است، ابراز کرد: برنامه‌های بسیج بر‌اساس نیازهای انقلاب اسلامی متحول می‌شود و ما در حال نوگرایی در اجرای فعالیت‌های بسیج هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با مراجع تقلید دیدار می‌کند‌2000 برنامه ‌هفته بسیج در خراسان جنوبی اجرا می‌شود‌رزمایش «الی بیت‌المقدس» بسیج در اصفهان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بخش مهمی از این بیانیه درباره نقش مردم و مردم‌سالاری است و با توجه به آنکه بسیج از پشتوانه مردمی برخوردار بوده لذا نقش مهمی در تحقق این بیانیه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه بسیج در پیاده‌سازی گام دوم انقلاب در تلاش است، خاطرنشان کرد: بسیج برای پیاده‌سازی و تأثیرگذاری آن در سطح کشور و جهان اسلام در این زمینه اقدامات عملی گسترده‌ای انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری جشنواره قرآن و عترت حیات سازمان بسیج دانشجویی، بعد از ظهر امروز(یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) در محل مجتمع فرهنگی دانشجویی سیزده آبان برگزار شد.

 

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این نشست گفت: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم. وی افزود: از هر زاویه ای نگاه کنیم قرآن ناجی و نجات بخش است و هر چقدر در جهت تبلیغ و ترویج این موضوع تلاش شود به رشد و تعالی جامعه و جوانان می تواند کمک کند.

 

قاسمی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه اگر با نگاه هنر به مفاهیم قرآنی ورود کنیم حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم، بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی که جشنواره قرآن وعترت حیات به آن توجه کرده موضوع هنر است و در بخش هنر توجه ویژه ای به مفاهیم قرآن می شود.

 

وی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ دانشکده در کشور داریم که به موضوع رسانه و هنر می‌پردازند که اگر به مفاهیم قرآنی با نگاه هنر ورود داشته باشند حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مشاهده گزارش تصویری

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود