Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 42 هزار لاستیک سنگین در 7 ماهه نخست از سال جاری در سطح این استان تهیه و توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رفیع سلطانزاده در گفت‌وگو با عصرهامون، اظهار کرد: با هدف تنظیم بازار و حمایت از حمل ونقل در سطح استان سیستان و بلوچستان تعداد 42 هزار و 311 حلقه لاستیک سنگین طی 7 ماهه نخست سال جاری تهیه و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طبق دستورالعمل اجرایی در این خصوص، کلیه مراحل تأمین و توزیع لاستیک از تاریخ 24 شهریورماه سال جاری به صورت سیستمی و از طریق سامانه جامع تجارت www.ntsw.ir صورت می گیرد.

سلطانزاده ادامه داد: توزیع لاستیک سنگین با صدور حواله در 4 سایز تعریف شده و در 2 بخش صورت می گیرد که بخش برون شهری با همکاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و بخش درون شهری در حال حاضر با همکاری شورای هماهنگی ترافیک استان و سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری های زاهدان، زابل، ایرانشهر، سراوان و چابهار انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: تعداد لاستیک سنگین اعلام شده برون شهری در 7 ماهه سالجاری، به اداره کل راهداری وحمل نقل جاده ای استان در قالب 167 سبد، معادل 24 هزار و 381 حلقه و تعداد لاستیک توزیع و تحویل شده برون شهری توسط نمایندگان لاستیک برابر حواله های راهداری نیز طی این مدت معادل 14 هزار و 460 حلقه بوده است.

سلطانزاده در پایان خاطرنشان کرد: تعداد لاستیک سنگین اعلام شده درون شهری به شورای هماهنگی ترافیک استانداری سازمان حمل ونقل بارومسافر شهرداری ها در قالب 37 سبد معادل 2 هزار و 142 حلقه و تعداد لاستیک توزیع و تحویل شده درون شهری توسط نمایندگان لاستیک برابر حواله های سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری های زاهدان، زابل، چابهار، ایرانشهر و سراوان طی مدت 7 ماهه امسال نیز معادل هزار و 328 حلقه بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو در استان خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یدالله ملکی با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت‌طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها به‌منظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

 ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی از جمله اهداف طرح نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • بازار لاستیک ترمز برید