Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:03:14 GMT

سارقان طلافروشی در خنداب حین حفر تونل دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۲۵۰۵

سارقان طلافروشی در خنداب حین حفر تونل دستگیر شدند

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: پلیس پس از آگاهی از اقدام این سارقان در عملیات غافلگیرانه به دام افتادند. 
وی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان خنداب از ترددهای مشکوک افرادی در ساختمانی متروک مجاورت یک طلافروشی در شهر جاورسیان مطلع شدند و سرنخ‌ها و اطلاعاتی از برنامه‌ریزی سرقت از این طلافروشی به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ مفخمی افزود: سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیس و در هماهنگی با مرجع قضایی ۲ عضو این باند سرقت به چنگال قانون گرفتار آمدند و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی انتقال یافتند.
وی اظهار داشت: در بازدید انجام شده محل مشخص شد که سارقان در طول این مدت در این ساختمان متروکه به صورت کاملا مخفیانه مشغول حفر تونل در زیر زمین برای ورود به طلافروشی بودند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده و اعتراف سارقان، این افراد با کمک ۲ نفر دیگر از دوستانشان از مدت‌ها قبل نقشه سرقت طلافروشی را کشیده بودند و از طریق این ساختمان متروکه تونل برای دسترسی به مغازه را شبانه حفر می‌کردند.
سرهنگ مفخمی شهرستانی با اشاره به برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس به منظور شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند سرقت افزود: پلیس با بهره‌گیری از سامانه‌های به‌روز و با تکیه بر هوشمندسازی ماموریت‌ها با هر گونه فعالیت مخل نظم و امنیت عمومی با جدیت برخورد قاطع دارد.

وی از تمامی شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی است و در این شهر ۷۲ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

برچسب‌ها استان مرکزی حوادث پلیس دستگیری سارقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی حوادث پلیس دستگیری سارقان استان مرکزی حوادث پلیس دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد