Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه بارشی سردی از اواخر وقت روز جمعه 24 آبان از نیمه شمالی استان فعالیت خود را آغاز و در روزهای شنبه تا دوشنبه ضمن تقویت، اکثر مناطق استان را تحت تأثیر قرار می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار در دو روز آینده روی استان است، بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق استان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ در مناطق مرکزی و شمالی استان به دلیل پایداری جو شرایط برای غبار و کاهش دید و کیفیت هوا مهیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اوایل هفته آینده با نفوذ یک سامانه ناپایدار سرد شاهد ناپایداری های به صورت برف و باران به ویژه در مناطق غربی و جنوبی استان خواهیم بود بر این اساس اداره هواشناسی استان اطلاعیه ای را صادر کرد: «سامانه بارشی سردی از اواخر وقت روز جمعه 24 آبان از نیمه شمالی استان فعالیت خود را آغاز و در روزهای شنبه تا دوشنبه ضمن تقویت، اکثر مناطق استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. فعالیت این سامانه به شکل بارش برف و باران، گاهی همراه با کاهش دید افقی و مه آلودگی خواهد بود و شدت آن در روز یکشنبه تا اواسط روز دوشنبه انتظار می‌رود، همچنین کاهش محسوس دما بین شش تا 10 درجه و یخ‌زدگی در سطح استان به ویژه در نیمه شمالی پیش بینی می شود.»

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته در ورزنه نیز ۶ میلی متر، پادنای علیا و اصفهان ۳ میلی متر، فریدونشهر ۲ میلی متر و چادگان یک میلی متر بارش باران ثبت شده است.
لیلا امینی با اشاره به اینکه با توجه به خروج سامانه ناپایدار از استان جوی به نسبت پایدار تا روز سه شنبه بر روی استان است حاکم است، افزود: از بعد از ظهر و اوایل امشب با فعال شدن برخی از امواج ناپایدار، رشد ابر، وزش تند باد لحظه‌ای و بارش خفیف باران در استان انتظار می رود .  
وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه پیش رو سامانه جدیدی وارد استان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • باران بهاری و تگرگ مهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • افزایش دمای هوا تا روز سه‌شنبه/ پایان هفته بارانی در قم
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه