Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: سود حاصل از افزایش قیمت بنزین به حساب حدود ۱۸ میلیون خانوار ایرانی با جمعیتی افزون بر ۶۰ میلیون نفر واریز می شود.

وی افزود: بدلیل اختلاف قیمت بنزین در ایران با کشورهای همجوار بخش عمده‌ ای از این سرمایه ملی در گذشته توسط عده ای افراد سودجو قاچاق می ‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: دشمنان درصدد حاشیه سازی و سوء استفاده از افزایش قیمت بنزین در ایران هستند که باید مردم بیش از پیش مراقب این توطئه شوم باشند.

‌حجت الاسلام خاضع با تبریک ۱۷ ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفرصادق  (ع)، عنوان کرد: وحدت هر چه بیشتر مسلمانان با یکدیگر اهمیت و ضرورت چشمگیری دارد زیرا عزت و اقتدار همه جانبه آنان در پرتو همدلی، همبستگی و انسجام است.

وی ابراز داشت: مسلمانان دارای دشمنان مشترکی هستند که چشم طمع به منابع و ذخایر آنان دارند و یکی از راهکارهای مهم برای مقابله جدی با این دسیسه شوم گسترش اتحاد است.

امام جمعه موقت یاسوج به ۲۴ آبان ماه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار اشاره کرد و گفت: مطالعه نقش مهمی در ارتقای روزافزون سطح فرهنگ عمومی هر جامعه دارد و باید خرید کتاب در سبد هزینه خانوارهای ایرانی قرار گیرد.

حجت الاسلام خاضع با اشاره به ۲۹ آبان ماه سالروز آغاز هفته بسیج، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را صادر کردند.

وی افزود: بسیج یک نهاد مردمی و انقلابی بوده و هم اینک نیز به درختی تنومند تبدیل شده که تاکنون خدمات مهمی در تمامی عرصه ‌ها ارائه داده است.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی به برکت تفکر بسیجی شکست ناپذیر شده است.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: چنانچه تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شود مسئولان اجرایی برای خدمت به مردم با یکدیگر مسابقه می‌ دهند و در چنین جامعه ‌ای نیز هیچ خبری از فساد، رانت، رشوه، تبعیض و بی عدالتی نیست.

وی ابراز داشت: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اعلام کرده اند که عدالت و مبارزه با فساد ۲ اصل لازم و ملزوم یکدیگر بوده و به فرموده معظم له تحقق هر چه بهتر اقتصاد مقاومتی نیازمند برقراری عدالت اقتصادی در کشور است.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: قوه قضائیه تاکنون اقدام ‌های مناسبی برای برخورد با مفسدان اقتصادی در کشور انجام داده که باید مسئولان آن نیز هر چه بیشتر از سوی مردم و دولت حمایت شوند.

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: این اقدام ‌ها سبب افزایش چشمگیر اعتماد و دلگرمی مردم شده و باید با صلابت بیشتری تداوم داشته باشد.

وی افزود: گام چهارم کاهش تعهدات برجامی به تازگی از سوی ایران برداشته شده و چنین اقدامی لازم بود زیرا سران کشورهای اروپایی‌ به هیچ کدام از تعهدات خود در برجام عمل نکردند.

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: نباید بیش از این کشور را معطل وعده ‌های دروغین و پوچ اروپایی ‌ها در مسأله برجام کرد.

برچسب‌ها بنزین نماز جمعه کالای قاچاق یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنزین نماز جمعه کالای قاچاق یاسوج بنزین نماز جمعه کالای قاچاق یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،امام جمعه همدان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته  راه جلوگیری از خسران را عمل صالح دانست وگفت: انسان‌های مقاوم درراه خداوکسانی که واجبات را انجام می‌دهند هرگز دچار خسارت نمی‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی واجبات خدارا همه جانبه برشمرد وگفت: از خانواده تا کسب وکار واز روابط اجتماعی تا مسائل فردی خداوند حرف برای گفتن وعمل کردن دارد وخوشا به حال آنان که اهل تقوا هستند.

نماینده ولی فقیه در استان عمل به تقوا در میان مسئولان را عمل وظایف قانونی عنوان کرد وگفت: هر مسئولی که در انجام وظایفش کوتاهی کند بی تقوایی کرده است.


او با اشاره به نظارت به رعایت حجاب از سوی  ماموران پلیس افزود: تمکین به اوامر دلسوزانه پلیس به نفع همه افراد جامعه است.

خطیب جمعه همدان از ۲۷ دستگاه مربوط به مسائل فرهنگی خواست تا در کنار پلیس به وظایف خود عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با اشاره به  بزرگداشت مقام کارگر گفت: حمایت از کار وکارگر وظیفه همگانی است و کارفرمایان به این موضوع اهمیت بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان به پخش سریالی بنام مشاور از رسانه ملی هم اشاره کرد وگفت: دیدن این سریال برای خانواده‌ها بویژه برای ان‌هایی که فرزند نوجوان دارند بسیار مفید وآموزنده است.

پیش از خطبه‌های نماز جمعه ودر غرفه سلامت هم برخی خدمات پزشکی از جمله اندازه گیری فشار خون برای نماز گزاران به شکل رایگان انجام شد.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد