Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:58:14 GMT

اجرای طرح «حیات طیبه» در دانشگاه آزاد ملایر

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۰۰۷۴

ایسنا/همدان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: از روز پنجشنبه ۲۳ آبان برگزاری دوره آموزشی، معرفتی «حیات طیبه» ‏دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان همدان به میزبانی ملایر به مدت سه روز با حضور ‏مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان استانی و شهرستانی کلید خورد. ‏

محمدعظیم خدایاری در حاشیه این دوره آموزشی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: با توجه به اهدافی که طرح حیات طیبه دنبال می ‌کند به ‌ویژه تبیین مطالبات مقام معظم رهبری، تعمیق آگاهی‌های معرفتی سیاسی و کسب مهارت‌های لازم تشکیلاتی، این دوره نیز در راستای تحقق این اهداف برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آئین اختتامیه این دوره آموزشی بعدازظهر امروز برگزار می شود، افزود: این دوره آموزشی، معرفتی با حضور ۱۲۰ نفر از دانشجویان واحدهای دانشگاهی استان همدان در ملایر و با هدف آشنایی دانشجویان با سیستم‌های تشکیلاتی و شبکه‌ای که مهمترین بخش آن چگونگی تشکیل شبکه و انجام یک کار تشکیلاتی منسجم است، برگزار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر اظهار کرد: آشنایی دانشجویان با مبانی و اندیشه‌های سیاسی، بصیرت افزایی در مباحث سیاسی و دینی از دیگر برنامه‌های این دوره فشرده بوده و برای بهره‌وری هرچه بیشتر دانشجویان و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته از استادان به‌ نام کشوری و استانی برای تدریس در این دوره آموزشی، معرفتی دعوت شده است.

خدایاری خاطرنشان کرد: میزگرد عملکرد مجلس شورای اسلامی با حضور دو تن از نمایندگان استان همدان، برگزاری جشن میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) و برگزاری برنامه‌های ورزشی از فعالیت‌های فوق‌برنامه برای شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی است.

شهدا راه جاودانه شدن را با پیروی از ولایت فقیه آموختند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری پنجمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی ملایر با حضور اساتید، فرهنگیان، مسئولان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم ملایر در مسجد این دانشگاه اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره‌های و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا می‌تواند در تعالی جامعه علمی و فرهنگی شهرستان مؤثر باشد.

خدایاری درس جاودانه شدن را از مهمترین درس‌های شهدا دانست و بیان کرد: شهدا با نثار جان‌عزیزشان به ما درس‌های فراوانی را دادند که یکی از مهمترین این درس‌ها "راه جاودانه شدن" است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر پیروی از دستورات امام(ره) را یکی از مهم‌ترین وصایای شهدا عنوان و تأکید کرد: در اکثر وصیت‌نامه های شهدا و به‌ صورت ویژه به پیروی از خط و دستورات امام(ره) اشاره‌ شده است.

وی با اشاره به وصیت شهید احدی بیان کرد: این شهید والامقام در وصیت‌نامه یک ‌خطی خود گفته است "فقط نگذارید حرف امام زمین بماند" و این نشان‌دهنده توجه ویژه شهدا به مسئله پیروی از دستورات امام خمینی(ره) است.

خدایاری پیروی از ولایت را از دیگر درس‌های مهم شهدا دانست و تصریح کرد: پیروی از ولایت، یک بخش عامل وحدت در جامعه است و امیدواریم بتوانیم میراث داران خوبی برای شهدا بوده و با حفظ ارزش‌ها ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم.

وی تصریح کرد: شهدا الگوهای مناسبی برای همه به ویژه جوانان دانشجو هستند چراکه آنها با تقدیم جان خود در راه اسلام و انقلاب، راه و روش زندگی را به ما نشان دادند که همواره باید در جهت اهداف متعالی انقلاب، قدم برداشته و ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامي شهدا یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی خواهر قهرمانی منطقه یک کشور (استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد) به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در این واحد دانشگاهی برگزار شد و پس از انجام بازی‌های دوره‌ای و انفرادی در مسابقات تنیس روی میز بانوان نتایج زیر حاصل شد:

در مسابقات انفرادی: مقام نخست: سیده فاطمه دستغیب از واحد شیراز، مقام دوم: زهرا حبیبی از واحد مرودشت، مقام سوم مشترک: لیلا مختاری از واحد مرودشت و الهام اوکی‌نژاد از واحد شیراز
در مسابقات تیمی: مقام اول را واحد شیراز کسب کرد و مقام دوم به واحد مرودشت رسید و مقام سوم مشترک توسط واحد‌های استهبان و بوشهر احراز شد سرپرست فنی این دوره مسابقات تنیس روی میز به عهده سیده راضیه دستغیب بود.

همچنین در مسابقات بدمینتون خواهران منطقه یک نیز نتایج زیر به‌دست آمد:

 در مسابقات انفرادی: مقام نخست: آذرمیدخت رضایی از واحد مرودشت، مقام دوم: لیلا مختاری از واحد مرودشت و مقام سوم مشترک توسط مریم خیرده و زهرا برزگر از واحد شیراز کسب شد.
در مسابقات تیمی: مقام نخست به واحد مرودشت رسید، مقام دوم توسط واحد شیراز کسب شد و مقام سوم مشترک در اختیار واحد‌های بوشهر و زرقان قرار گرفت. سرپرست فنی این دوره از مسابقات بدمینتون بانوان منطقه یک را خانم لیلا مختاری به عهده داشت.

به گزارش آنا، نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود