Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@22:28:53 GMT

بارش بیش از ۵۰ سانتی متری برف در خورگام

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۱۵۲۴

بارش بیش از ۵۰ سانتی متری برف در خورگام

گیلان- فرماندار رودبار گفت: در روستاها و ارتفاعات بخش های عمارلو ۲۵ تا ۳۰ سانتی متر و در خورگام بیش از ۵۰ سانتی متر برف باریده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری گیلان ،محمدصالح ضیایی در پی بارش برف و باران در ارتفاعات رودبار و پیش بینی های هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها، گفت: به اعضای ستاد هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان دستور داده شده که در دسترس باشند و تمام ظرفیت های موجود را برای خدمات رسانی به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روستاها و ارتفاعات بخش های عمارلو ۲۵ تا ۳۰ سانتی متر و در خورگام بیش از  ۵۰ سانتی متر برف باریده است و مدارس این بخش ها هم بدلیل بارش برف، برودت هوا و احتمال یخبندان امروز شنبه، ۲۵ آبان ماه تعطیل شده است.

فرماندار رودبار با بیان اینکه خدا را به خاطر نعمت بارش برف و باران شاکریم، تاکید کرد: بارش رحمت الهی نوید فصل کشاورزی خوب را می دهد اما نباید به گونه ای رفتار کنیم که نعمت برف و باران به نقمت تبدیل گردد.

وی از رانندگانی که به مناطق کوهستانی و برف گیر رودبار سفر می کنند خواست در صورت عدم ضرورت سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند و در صورت ضرورت خودروهای خود را مجهز به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی نمایند.

به علت بارش سنگین برف و وقوع کولاک شدید کلیه مدارس مناطق دیلمان و عمارلو امروز شنبه( ۲۵ آبان ماه) تعطیل اعلام شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از بارش شدید برف بهاری در ارتفاعات تهران

قله توچال در شمال تهران واقع شده که بخشی از دامنه‌های رشته کوه البرز به حساب می‌آید و مشرف به شهر تهران می باشد. برش برف بهاری در این نقطه همه را شگفت‌زده کرد. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش ۴۸ میلی متری باران برای کرمانشاه
  • اسلام آباد موگویی رکوردار بارش‌های رگباری
  • ثبت ۱۱۲ میلی‌متری باران در رومشکان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متری باران در رومشکان
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تصاویری از بارش شدید برف بهاری در ارتفاعات تهران
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!