Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون وزنه برداری، در دومین روز از رقابت‌های جام نعیم سلیمان اغلو، در شهر غازی عنتب ترکیه، امروز (یکشنبه ۲۶ آبان ماه) مسابقه دسته ۸۷+ کیلوگرم بانوان با حضور پریسا جهانفکریان برگزار شد و در نهایت نماینده وزنه‌برداری بانوان کشورمان با ثبت رکورد حدنصاب مجموع ۱۹۷ کیلوگرم به عنوان چهارمی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یشتر بخوانید: سعید محمدپور از دنیای وزنه برداری خداحافظی کرد

"آناستازیا" از اوکراین، با به جا گذاشتن رکورد مجموع ۲۷۰ کیلوگرم طلا گرفت، "اسپینوسا" از ونزوئلا با مجموع ۲۵۲ کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کرد و "ملیک گونل" از ترکیه با حدنصاب مجموع ۲۳۳ کیلوگرم نشان برنز را دشت کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از وزنه برداری ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو ایران شکست

تیم ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی با امتیاز 2017 در رده هشتم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران در بخش تیمی 2008 بود که در بازی‌های آسیایی هانگژو برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 9 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد