Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:21:46 GMT

تشییع با شکوه شهید امنیت در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۵۸۷۷

تشییع با شکوه شهید امنیت در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهید پرور شهر کرمانشاه صبح امروز یک بار دیگر به بدرقه یک شهید برای تشییع به سمت آرامگاه ابدی اش آمدند؛ شهیدی که ناجوانمردانه در دفاع از ناموس و وطن با رشادت تمام توسط آشوبگران به شهادت رسید.

حضور گسترده مردم ولایتمدار شهر کرمانشاه در این مراسم باشکوه کم نظیر بود و این حضور با بصیرت مردم بار دیگر نشان داد که آنها در دفاع از آرمان های امام و انقلاب تا پای جان ایستاده اند و این حوادث تلخ و ناگوار نمی تواند اراده آنها را متزلزل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز همه از هر قشری برای تجدید پیمان با آرمان ها شهدا در تشییع پیکر این شهید بزرگوار آمده بودند ؛ بازاریان نیز به احترام این شهید و برای حضور در این مراسم برای ساعاتی بازار را تعطیل کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بر پیکر مطهر این شهد نماز را اقامه کرد و فرماندهان نظامی و انتظامی، استاندار کرمانشاه و مدیران ارشد استان و سایر مسئولان نیز دوشادوش مردم در بدرقه این شهید حضور داشتند.

همسران شهدا با همسر این شهید، خواهران شهدا با خواهران شهید و دختران شهدا با دختران این شهید بزرگوار هم نوا شده بودند و آنها را دلداری می دادند که راه شهید ادامه دارد و باید به آن افتخار کرد.

مردم ولایت مدار شهر کرمانشاه با سر دادن شعارهایی همچون هیهات من الذله، این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست این شهید بزرگوار را تشییع کردند.

کرمانشاهی های با بصیرت امروز در این مراسم با در دست داشتن دست نوسته هایی با مضامین «خط مطالبه از خط آشوبگری جداست»، «صف مردم از صف آشوبگران جداست» و ... نسبت به حوادث و ناآرامی های روزهای اخیر که موجب شهادت این شهید امنیت شده بود واکنش نشان دادند و اعلام کردند که پیرو رهبر معظم انقلاب هستند و فرمایشات ایشان را فصل الخطاب می دانند.

گفتنی است که این شهید بزرگوار در حمله وحشیانه اغتشاشگران به کلانتری شهرک الهیه شهر کرمانشاه به طرز فجیعی به شهادت رسید.

روحش شاد و یادش گرامی

کد خبر 4775011

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید شهید مدافع امنیت کرمانشاه بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بیرجند بارش برف قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حضور باشکوه مردم ایلام در تشییع «محمد شفیع فیضی زاده»

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم صبح امروز یکشنبه از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام آغاز و تا میدان شهدا و سپاه ناحیه ایلام ادامه داشت.

کد خبر 6097027

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • پیکر شهید «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • پیکر مطهر شهید ستواندوم «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • تصاویری از حضور باشکوه مردم ایلام در تشییع «محمد شفیع فیضی زاده»
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد