Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:05:07 GMT

۶.۸ میلیون روستایی از خدمات آب و برق بهره‌مند شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۶۲۸۵

۶.۸ میلیون روستایی از خدمات آب و برق بهره‌مند شدند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اردکانیان ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های حوزه آب‌رسانی گرمسار و همچنین شهرستان آرادان بابیان اینکه جمهوری اسلامی یک نعمت بزرگ است چراکه توانسته خدمت را به روستائیان ارائه دهد، تأکید کرد: شش میلیون و ۸۵۰ هزار نفر جمعیت روستایی از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم تاکنون از خدمات آب و برق بهره‌مند شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه تا پایان دولت دوازدهم ۳۷ مجتمع آب‌رسانی در استان سمنان به بهره‌برداری خواهد رسید، تأکید کرد: این مجتمع‌ها ۲۸ هزار نفر جمعیت روستایی این استان را پوشش خواهد داد.

وزیر نیرو، بابیان اینکه امروز طرح‌های آب‌رسانی ۲۰ روستای غرب استان سمنان افتتاح‌شده است، افزود: این طرح‌ها چهار هزار و ۱۲۰ نفر جمعیت را پوشش می‌دهند.

اردکانیان در ادامه بابیان اینکه بعد از چندین سال خشک‌سالی یکی از ترین سال‌ها اتفاق می‌افتد، تأکید کرد: توجیهات علمی به‌جای خود، اعتقادات ما هم بر همین امر است لذا باید از نعمات خداوند متعال قدردانی کرد و برای استفاده از منابع آبی، برنامه‌ریزی درستی را داشت.

کد خبر 4775086

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا اردكانيان وزارت نیرو دولت دوازدهم سمنان آبرسانی استانداری سمنان بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بیرجند بارش برف قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شدند که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد .

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی‌اند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور