Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر دوشنبه یادواره ۶۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی استان گلستان با عنوان «همکلاسی آسمانی» با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در این جلسه اظهارکرد: افتخار دستگاه آموزش و پرورش در این ۴۰ سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد، علاوه بر مسائل آموزشی و پرورشی، پاسداشت روحیه ایثار و شهادت و تعمیق باورهای دینی در دانش آموزان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان گوهری راد در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۶۰۰ آلاله شهید دانش آموز و فرهنگی استان اظهار کرد: افزود: ۳۶ هزار شهید دانش آموز و فرهنگی افتخار بزرگی برای آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه یکی از نقشه های شوم و دسیسه های مدرن دشمن دورکردن نسل نوجوان و جوان از روحیه ایثار و شهادت است گفت: تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا روحیه ایثار، شهادت و ولایتمداری در دانش آموزان حفظ شده و ارتقاء یابد.

گوهری راد گفت: یکی از رسالت های خطیر آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد عظیم فرهنگ ساز، پرورش دانش آموزانی در طراز انقلاب اسلامی است تا بتوانند دلیرانه از ارزش ها و میهن خود دفاع کنند.

هوشمندی جوانان جلوی دسیسه های دشمنان را خواهد کرد

فرمانده سپاه نینوا گلستان هم گفت: پاسداشت ناموس ایرانی و دفاع از آن یکی از آرمان های شهدای والامقام در دوران دفاع مقدس بود.

سردار حسین معروفی ادامه داد: خون ۱۹۶ هزار شهید در پای عفت، عزت و آبروی ایران و ایرانی به زمین ریخته است و نسل جوان امروز باید بتواند جبهه حق و باطل را تشخیص دهد که خدای نکرده از روی غفلت در زمین دشمن بازی نکند.

وی افزود: حافظان امنیت کشور هم در حال حاضر و تحت هر شرایطی از ناموس و آبروی ایرانی دفاع می کنند.

 معروفی گفت: دشمن با تفرقه افکنی در پی ناامن کردن و دسیسه برای این کشور است لذا جوانان باید بسیار هوشمندانه عمل کنند تا گرفتار دام آنها نشوند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز و فرهنگی به ویژه ۶۰۰ آلاله شهید دانش آموز و فرهنگی گلستان گفت: وظیفه همه ما شناخت راه شهداست و خاصه وظیفه داریم تا نسل جوان را با آرمان های انقلاب و دفاع مقدس آشنا کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در پایان گفت: برای اینکه نسل جوان با روحیه ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس بیشتر آشنا شود تلاش کرده ایم تا با استفاده از ظرفیت اردو های راهیان نور این فرصت ارزشمند را برای نوجوانان و جوانان مهیا نماییم.

کد خبر 4775473

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش گلستان سپاه نینوا گلستان گرگان حسین معروفی بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بارش برف بیرجند قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت