Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:25:50 GMT

رها سازی بلبل خرما در آبادان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۴۲۳۲

رها سازی بلبل خرما در آبادان

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه بیست و نهم آبان  ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 ۲۸۰ قطعه بلبل خرما  در آبادان رها سازی شد

علی فتحی نیا رییس اداره حفاظت محیط زیست آبادان گفت: ۲۸۰  قطعه بلبل خرما پس از رهایی از قفس قاچاقچیان در مدرسه پسرانه حافظ شهرستان آبادان رهاسازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ۲۸۰ قطعه بلبل خرما با همکاری پلیس آگاهی آبادان کشف و ضبط شدد و در اسرع وقت به منظور جلوگیری از تلف شدن پرندگان، پس از اطمینان از سلامت آنها در بین دانش آموزان مدرسه پسرانه حافظ آبادان رها سازی شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آبادان ، جریمه هر قطعه بلبل را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: خسارتی که در اثر زنده گیری این پرندگان به محیط زیست وارد می شود بسیار بیشتر از این مبلغ است.

بلبل خرما قدری از بلبل بزرگ‌تر است و نر و ماده آن هم‌شکل هستند.

سر و گلوی سیاه با لکه بزرگ سفید در ناحیه گونه، سطح پشتی قهوه‌ای روشن، سطح شکمی خاکستری چرک، پوشپرهای زیر دمی زرد نارنجی و دم سیاه با نوک سفید دارد. روی سر اثری از کاکل دارد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی مرادی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت:  با توجه به اینکه پتانسیل‌هایی در لایحه‌های اجتماعی وجود دارد و در بحث زیست محیطی استفاده میشود ،مخاطبین اثر گذار یک بخش شورا‌های اسلامی شهر هستند که در تبیین مسائل و اهداف محیط زیستی مشترک دارند.
وی افزود: این جلسه با حضور رئیس محیط زیست کشور و معاون رییس جمهور و شورا‌های عالی استان‌ها در کل استان‌های کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر