Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام با بیان ا‌ینکه مردم ایلام‌ امروز با حضور خود از نظام و رهبری دفاع کردند، گفت: مردم با بصیرت ایلام اغتشاشگران را همراهی نکردند. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

قاسم سلیمانی دشتکی  در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام و در حاشیه راهپیمایی امروز چهارشنبه 29 آبان ماه مردم استان  اظهار داشت: امروز روز دفاع از نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور است و مشت محکمی بر دهان آمریکا و دشمنان ایران اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام تأکید کرد: این حرکت و تجمع مردم  به نوعی باعث ایجاد انسجام ملی حول محور نظام و مقام معظم رهبری است و باعث تقویت جمهوری اسلامی و میهن اسلامی می شود.

اردبیل| راهپیمایی لبیک به رهبر و حمایت از اقتدار و امنیت کشور به روایت تصویرمردم علیه اشرار|پاسخ قاطع مردم به اغتشاشگران در راهپیمایی باشکوه اردبیلی‌ها‌البرزی‌ها در محکومیت اقدامات عناصر آشوبگر  و مخل امنیت راهپیمایی می‌کنند‌

نماینده عالی دولت با تقدیر از مردم خوب ایلام که انقلابی‌گری خود را امروز با حضور گسترده در صحنه نشان دادند تشکر کرد و خاطر نشان ساخت: مردم استان امروز طرفداری از ولایت فقیه را کاملا به منصه ظهور رساندند و در ایجاد وحدت ملی نقش اساسی ایفا کردند.

استاندار ایلام با بیان ا‌ینکه مردم ایلام‌ امروز با حضور خود از نظام و رهبری دفاع کردند، گفت: مردم با بصیرت ایلام اغتشاشگران را همراهی نکردند.

‌انتهای پیام/863/ش

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است

                                                                        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نامی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران در استانداری ایلام با اشاره به اینکه رهاسازی نخاله‌ها درحاشیه شهرها و در مسیر مسیل‌ها و پل‌ها همیشه حادثه آفریده است اظهار داشت: بیش از ۶ هزار کیلومتر از رودخانه‌ها از کنار شهر‌ها می‌گذرد و قطعا ریختن نخاله و تفکیک نشدن زباله به ویژه پلاستیک‌ها ازمبداء امری جبران ناپذیر است.   وی عنوان کرد: دربودجه‌سال ۱۴۰۳‌کلیه‌دستگاه‌های اجرایی‌مکلف شده اند‌برای جلوگیری‌ازکاهش منابع آبی ازپساب تصفیه‌شده استفاده کنند.   رییس سازمان مدیریت بحران کشور همچنین تصریح کرد: برای اطفاء حریق به ویژه دراستان‌های دارای بیشترین نزولات جوی مثل استان ایلام باید همه دستگاه‌ها باهماهنگی مردم ازهم اکنون آماده باشند.   وی در ادامه اضافه کرد: خسارت‌های ناشی ازحوادث غیرمترقبه‌ بویژه سیل غیرقابل انکار است، اما تلاش ما کاهش حداقلی خسارت ها به‌ ویژه تلفات جانی است و این رویه را ما بیشتر در استان‌ها مثل ایلام می‌بینیم.   استاندار ایلام همچنین در این نشست بیان کرد: با عده‌ای که حقوق شهر و شهروندی‌ را رعایت نمی‌کنند‌ و بدون توجه به قانون، پسماندها‌ و نخاله ها را درحاشیه شهر می‌ریزند برخورد جدی شود.   بهرام نیا با قدردانی از تعامل مردم بادستگاه‌های اجرایی برای‌ زیبا سازی شهر‌ و پاکسازی مناطق‌ تفریحی و تفرجگاهی افزود: تعرض به حقوق شهروندی بویژه ریختن نخاله در مسیر مسیل‌ها و حاشیه شهر‌ها پذیرفتنی نیست.     وی در ادامه گفت: برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب و ترمیم و بهسازی سیل بند‌ها در استان به هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.   استاندار ایلام همچنین با بیان اینکه تعیین تکلیف روستا‌های بالادست سد سیمره و مهار آب‌های سطحی حتما باید پیگیری شود مطرح کرد: تخصیص ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار از مطالبات مردم این روستا‌ها است.   مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام در این نشست بیان کرد: بارش تگرگ در شهرستان مهران، ۹۸ میلیارد تومان خسارت وارد کرد که با پیگیری‌های استاندار ایلام، ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای جبران این خسارت‌ها اختصاص یافت.   بیگلریان اعلام کرد: بارش تگرگ در شهرستان دهلران به بیش از ۱۰ هزار هکتار از مزارع به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده که نیاز به پیگیری دارد.   مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام یادآور شد: در بند (د) تبصره ۱۶ امهال وام‌های کشاورزی، ۲۸ میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل اختصاص یافته که تنها ۱۶ میلیارد تومان آن جذب شده است.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم