Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:37:22 GMT

هوشیاری مردم توطئه اغتشاشگران را خنثی کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۵۴۳۰

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی فارس هوشیاری مردم بصیر شیراز را عملی موثر در خنثی شدن توطئه اغتشاشگران دانست و از مردم قدردانی کرد.

سردار "رهام بخش حبیبی" گفت: اخلال در نظم و امنیت و تخریب اموال عمومی مردم از مصادیق بارز جرم است و پلیس به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد تا عده ای با اقدامات خود باعث سلب آرامش و آسایش مردم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی خوب و مطلوب مردم بصیر و ولایت مدار استان فارس و به ویژه شهر شیراز با خادمان خود درانتظامی استان، گفت: مردم فهیم به سرعت صف خود را از اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت جدا کردند و نشان دادند که همواره حافظ ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه نقشه ها و توطئه های دشمنان نقش بر آب شد، افزود: همچنین لازم است تا از همه اقدامات ارزشمند و تعامل و همکاری اعضای شورای تأمین، مسئولان دخیل در این موضوع، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی قدردانی و تشکر کنم.

حبیبی تأکید کرد: نیروی انتظامی در کنار مردم و حافظ امنیت آنان می باشد. بدیهی است امنیت مردم خط قرمز  نیروی انتظامی بوده و پلیس به هیچ وجه اجازه اخلال و ناامنی را به اشرارو فرصت طلبان نمی دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...

فرارو- فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

گر من از سرزنش مدعیان اندیشم
شیوه مستی و رندی نرود از پیشم

زهد رندان نوآموخته راهی بدهیست
من که بدنام جهانم چه صلاح اندیشم

شاه شوریده سران خوان من بی‌سامان را
زان که در کم خردی از همه عالم بیشم

بر جبین نقش کن از خون دل من خالی
تا بدانند که قربان تو کافرکیشم

اعتقادی بنما و بگذر بهر خدا
تا در این خرقه ندانی که چه نادرویشم

شعر خونبار من‌ای باد بدان یار رسان
که ز مژگان سیه بر رگ جان زد نیشم

من اگر باده خورم ور نه چه کارم با کس
حافظ راز خود و عارف وقت خویشم

شرح لغت: رگ جان:شریان و آن رگی است که به دل تعلق دارد/ نیش: نیشتر.

تفسیر عرفانی:‌

۱- کار شما درست است، ولی قدری تند و خشن عمل می‌کنید و عجله دارید. از سخن دیگران ناراحت نشوید. بسیار مفید است که با شخصی با تجربه و عالم مشورت کنید و به سخنان وی توجه نمایید. از حرف مردم عامی ناراحتی نشوید و به کار خود ادامه دهید که اگر تلاش، کوشش و دقت را همراه سازید، بر رقیبان پیروز می‌شوید. موفقیت در چند قدمی قرار می‌گیرد. پس بر خداوند توکل کنید و راز خود را به کسی نگویید.

۲- اگر دیگران می‌گویند این کار فایده‌ای ندارد و موفق نمی‌شوید، بدین جهت می‌باشد اولاً خودخواهی شما موجب شده که به سخنان خیراندیشان توجه نکنید ثانیاً تردید و وسواس شما را مشاهده می‌کنند؛ بنابراین از هم اکنون با اراده‌ای قوی و مصمم گام بردارید. حتماً موفق می‌شوید.

۳- شخصی در کمین فریب همسر یا مادر شماست. به او بگویید با او معامله نکند. از طرفی به زودی خوابی خوش خواهید دید.

تعبیر غزل:

زمانی که انسان به صحت کار خود ایمان دارد، نباید اعتنایی به سرزنش‌ها و طعنه‌های نادانان کند. تو که به راهی که انتخاب کرده ای، اعتقاد داری نباید با حرف مردم از راه خود بازگردی، به راه خود ادامه بده و از خدا یاری بخواه، زیرا او از احوال همه بندگان خود آگاه است و محرم اسرار آنهاست.

دیگر خبرها

  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان