Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی الهیار ترکمن، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، سهمیه آموزش و پرورش را در این آزمون اعلام کرد و گفت: ۱۸ هزار و ۳۹ نفر را از طریق آزمون استخدامی جذب خواهیم کرد.

وی افزود: پس از اعلام نتایج، پذیرفته شدگان فرآیندهای مصاحبه و گزینش را در آموزش و پرورش طی می‌کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از این تعداد ۲۰۰۰ سهمیه خاص استان سیستان و بلوچستان هستند گفت: در راستای توسعه عدالت آموزشی و ارتقای وضعیت نیروی انسانی این سهمیه به این استان تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهیار با بیان اینکه قطعا این افراد مهر ۹۹ باید وارد مدارس شوند گفت: اگر تا بهمن امسال تکلیف پذیرفته شدگان مشخص شود و بتوانیم کارهای آموزش اولیه و دوره توجیهی بدو خدمت را سریعتر شروع کنیم معلمان جدید را مهر ۹۹ به مدارس اعزام خواهیم کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آزمون استخدامی استخدامی آموزش و پرورش سهمیه گزینش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از شرکت ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله‌ی اول آزمون سراسری در این استان خبر داد.

«علی درویشی» در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری در شهرستان های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی گفت: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی  در روزهای پنجشنبه و جمعه  ۶ و ۷  اردیبهشت ماه  برگزار می‌گردد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه  امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی گفت:  از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش  میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد