Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:20:21 GMT

ششمین میز خدمت ادارات در ایلام برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۱۵۷۳

ششمین میز خدمت ادارات در ایلام برگزار می شود

آیت قیصربیگی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای تداوم برگزاری فصلی میز خدمت، فردا نیز این برنامه پیش از خطبه های نماز جمعه و از ساعت ۱۰ صبح در سراسر استان ایلام با حضور مدیران دستگاه های اجرایی به منظور پاسخگویی به مردم برقرار است.

وی افزود: میز خدمت شهر ایلام در مصلی و با حضور و ریاست استاندار ایلام و معاونان وی، مدیران دستگاه های اجرایی و در شهرستان ها نیز با حضور فرمانداران و مسئولان دستگاه ها در مسجد جامع هر شهرستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیصربیگی یادآور شد: میز خدمت به دستور و تاکید استاندار ایلام به صورت فصلی و با هدف حضور بی واسطه مسئولان و مدیران در بین مردم انجام می گیرد.

وی اضافه کرد: برگزاری میز خدمت دستگاه های اجرایی با حضور استاندار به عنوان شخص اول استان، معاونان استانداری، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی در بین مردم، بدون واسطه و بروکراسی های مرسوم اداری موجب دلگرمی مراجعان و تسهیل در پیگیری مطالبه های آنها است.

تابستان ۹۷ اولین میز خدمت پاسخگویی مدیران به مردم برگزار و با استقبال مردم مواجه شد و تاکنون در هر فصل یک دوره میز خدمت برگزار شده که فردا ششمین دوره برگزاری این برنامه در استان ایلام است.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام قاسم سلیمانی دشتکی نماز جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام قاسم سلیمانی دشتکی نماز جمعه استانداری ایلام ایلام قاسم سلیمانی دشتکی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)

دریافت 30 MB کد خبر 6096658

دیگر خبرها

  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)