Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: خود دشمنان می‌گویند که سه سال برنامه‌ریزی کرده بودند و آدم‌هایشان را در خارج و داخل آموزش داده بودند اما خدا همه توطئه‌هایشان را خنثی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به وقایع اخیر پس از سمیه‌بندی بنزین اظهار داشت: ملت بزرگ ایران بار دیگر هفته گذشته جلوه نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان را دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تأکید کرد: خود دشمنان می‌گویند که سه سال برنامه‌ریزی کرده بودند و آدم‌هایشان را در خارج و داخل آموزش داده بودند و قارون منطقه، گاو شیرده ترامپ، عربستان سعودی پول هایش را در این این آشوب ها خرج کرد و رسانه در اختیارشان قرار داد و هرکاری توانستند کردند، اما خدا همه توطئه‌هایشان را خنثی کرد.   خطیب جمعه تهران افزود: معنای این این اتفاق این است که ملت ایران با خداست و دست خدا با این ملت است و این تجربه شیرین را داشته باشیم که رهبر این ملت با سرفرازی بیاید و بگوید با یاری خداوند دشمن را در عرصه سیاسی و نظامی عقب زدیم و این جلوه‌ای از عنایت خدا است. خدا باور بشویم و بدانیم اگر خدایی عمل کردیم خدا هم باما است.   ادامه دارد ...

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: کارگران از رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی محسوب می‌شوند، مقام معظم رهبری فرمودند «اگر بخواهیم به استقلال اقتصادی برسیم این اقتصاد وابسته است به تولید و کار و کارگر» بدون کار و کارگر اقتصادی وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: کارگران موتور پیشران و عامل اصلی حرکت و رونق اقتصادی کشور هستند، که مظلومانه در جامعه زندگی می‌کنند، باید به این قشر عزیز توجه بیشتری شود.

امام جمعه قرچک گفت: تمام کشور همه اقشار و همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی بر می‌گردد به قشر زحمت‌کش کارگر، اگر این عزیزان نباشند کار کشور زمین خواهد ماند.

وی افزود: اگر امروز ما در اقتصاد همچون دیگر حوزه سیاسی، نظامی و امنیتی قوی شویم دشمن بفکر آسیب ما نخواهد بود و جرأت نزدیک شدن به ما با نیت آسیب نخواهد داشت.

کد خبر 6089153

دیگر خبرها

  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند