Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@01:17:28 GMT

شعار «حیا کن» برای علیپور و تشویق شدید برانکو

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۰۰۷۰

شعار «حیا کن» برای علیپور و تشویق شدید برانکو

عملکرد ضعیف علی علیپور در دیدار امروز (جمعه) پرسپولیس مقابل نفت مسجد باعث شد هواداران این تیم بار دیگر خواهان جدایی او از جمع سرخپوشان شوند.

تا قبل از به ثمر رسیدن گل نفت مسجد سلیمان، هواداران پرسیپولیس با تشویق مداوم امید عالیشاه به نوعی سعی می‌کردند به این شکل به عملکرد علیپور اعتراض کنند.

بعد از گل تیم میهمان و موقعیت خوبی که علیپور در محوطه جریمه نفتی‌ها از دست داد، ابتدا کالدرون تصمیم به تعویض مهاجم تیمش گرفت تا در هنگام بیرون رفتن علیپور از زمین از زمین، بار دیگر شعار علیپور «حیا کن پرسپولیس را رها کن» را در ورزشگاه آزادی سر داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این و در دیدار گذشته پرسپولیس در مقابل ماشین‌سازی، علیپور به خاطر زدن پنالتی به صورت چیپ مورد اعتراض شدید هواداران تیمش قرار گرفته بود.

* در فاصله پنج دقیقه مانده به اتمام بازی تا دقایقی پس از پایان مسابقه، تماشاگران در اعتراض به شکست سرخپوشان به تشویق برانکو پرداختند. این در حالی بود که انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، کنار کالدرون نشسته بود و این اعتراض‌ها را می‌شنید. تشویق شدید برانکو تا پایان بازی ادامه داشت.

* هواداران پرسپولیس که نمی‌دانستند به چه کسی اعتراض کنند، علیه داور هم داور بازی شعار دادند.

* پس از پایان بازی، بازیکنان پرسپولیس سریع به رختکن رفتند. تارتار، اما بازیکنان نفت مسجدسلیمان را جمع کرد و آن‌ها را به سمت هواداران نفتی‌ها برد تا از آن‌ها به خاطر تشویق‌هایی که در طول مسابقه کردند، تشکر کنند.

* هواداران پرسپولیس از انصاری‌فرد خواستند که کالدرون را برکنار و کریم باقری را جایگزین او کند.

پرسپولیس در نخستین دیدار هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان شکست خورد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گابریل کالدرون برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها

به گزارش همشهری آنلاین سعید غلامعلی بیگی، بازیکن باتجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: ان‌شاءالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگرپسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هوادارانشان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

کد خبر 846807 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است