Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین آقابابایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: اگر دانشگاه آزاد اسلامی را با احتساب تمام واحدها و مراکز آموزشی زیرمجموعه، یک دانشگاه حساب کنیم، نزدیک به هزار و ۳۰۰ نام دانشجویان بر اساس مستندات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به این دانشگاه ارائه شد.
وی افزود: این تعداد دانشجو بر اساس مدارک و مستندات از طریق موسسات متخلف در حال تهیه پایان نامه و پیگیر تهیه آن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل دفتر حقوقی وزارت علوم درباره سایر دانشگاه ها خاطرنشان کرد: اسامی دانشجویان متخلف برخی دانشگاه های تهران هم که تعداد آنها به انگشتان دست نمی رسد به علاوه تعدادی از دانشجویان واحدهای دانشگاه پیام نور و دانشگاه های غیرانتفاعی نیز ارسال شد.
آقابابایی ادامه داد: این اسامی شامل دانشجویانی می شود که محل تحصیل آنها کاملاً مشخص است و اگر ابهامی هم وجود داشت از مراکز زی مجمومه وزارت علوم پیگیری کردیم.
وی تاکید کرد: برخورد با تخلفات این دانشجویان متفاوت با قانون ها و آیین نامه های مرتبط با تخلفات نیست و همان ضمانت های اجرایی مصوب شده در قبال اعمال آنها اجرا می شود.
این مقام مسئول وزارت علوم با بیان این که فهرست این دانشجویان به روز رسانی شده و به مرتب در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد، اظهار داشت: رسیدگی به تخلفات موسسات تهیه و فروش پایان نامه هفته به هفته در مراجع قضایی ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، حسین سیمایی صراف معاون پیشین حقوقی و امور مجلس وزارت علوم پیش از این اعلام کرده بود که بیشترین میزان تقلب در رشته های پزشکی، علوم انسانی، فنی مهندسی است.
مقطع کارشناسی ارشد رکورد بیشترین پایان نامه تقلبی را دارد.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی پایان نامه تقلبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی پایان نامه تقلبی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی پایان نامه تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ الئا، فعال سیاسی و دانشجوی دانشگاه سوربن پاریس پایتخت فرانسه در گفتگو با خبرنگار شبکه تلویزیونی ب. اف. ام گفت: ما داخل دانشگاه حبس شده بودیم. دو ساعت بعد از برپایی چادرها، ده‌ها تن از نیرو‌های امنیتی وارد دانشگاه شدند، ما را محاصره کردند و کتک زدند. آنها دانشجویانی را که در چادر‌ها نشسته بودند، با خشونت بیرون آوردند و روی زمین کشیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیوستن دانشجویان سوربون به جنبش جهانی اعتراض به نسل کشی در غزه

حزب «فرانسه تسلیم ناپذیر» در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به نام «تسلیم ناپذیری» تصاویری از جنبش اعتراضی دانشجویان دانشگاه سوربن منتشر کرد و نوشت: سوربن به جنبش گسترده دانشجویانی پیوست که در جهان علیه نسل کشی کنونی در غزه به پا خاسته اند. بعد از دانشگاه کلمبیا، سیانس پوُ و صد‌ها دانشگاه دیگر در فرانسه و دنیا، دانشگاه سوربن به جنبش همبستگی دانشجویان با مردم فلسطین و توقف نسل کشی در غزه پیوست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش دانشجویان بازداشتی حامی فلسطین در آمریکا به ۱۳۰۰ نفر
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان