Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@20:32:09 GMT

۱۵ آذر، زمان ثبت نام نامزدهای خبرگان رهبری

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۳۵۰۱

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: ثبت نام از نامزد‌های میاندوره‌ای مجلس خبرگان در ۱۵ آذر آغاز می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شخصاً و یا به وسیله نماینده خود که به صورت کتبی معرفی شده‌باشد، می‌توانند از روز جمعه ۱۵ آذرماه تا پنجشنبه ۲۱ آذرماه به مدت هفت روز اقدام به ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر اساس اعلام دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، بر اساس قانون، ضرورت ندارد که نمایندگان، ساکن و یا متولد حوزه انتخابیه خود باشند. داوطلبان مجلس خبرگان رهبری و یا نماینده آن‌ها باید در ساعت‌های اداری روز‌های تعیین‌شده، جهت ثبت‌نام مراجعه نمایند. بر اساس این اطلاعیه، مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری، داوطلبان باید هنگام ثبت‌نام، اصل شناسنامه عکس‌دار و یک تصویر از آن، اصل شناسنامه عکس‌دار و یک نسخه تصویر از تمام صفحات، ۲ قطعه عکس ۴*۳ جدید به همراه داشته و نسبت به تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی اقدام نمایند.   اولین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲ اسفند ۹۸ در استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس و قم برگزار می‌شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبرگان رهبری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری