Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید مرتضایی روز سه‌شنبه پیش از بازی با تیم فوتسال حفاری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در بازی فردا، بهزاد عظیمی و بهمن جعفری به دلیل مصدومیت و مجید خزایی و محمد پیکان به دلیل سه اخطاره بودن، تیم فرش آرا را همراهی نمی‌کنند.

وی اظهار داشت: تیم فرش آرا متکی به یک بازیکن نیست و با حمایت هواداران امیدوار به کسب پیروزی در این بازی خانگی مقابل تیم حفاری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تیم حفاری تیم خوب و ریشه‌داری است و چندین سال است که در رتبه‌های بالای جدول قرار دارد. این تیم هم از جمله رقبای ما برای راه‌یابی به مرحله پلی آف لیگ برتر است.

دیدار تیم‌های فوتسال فرش آرای مشهد و حفاری اهواز ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ششم آذر ماه در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه مساوی ۲ در اهواز پایان یافت.

تیم فوتسال فرش آرای مشهد هم اکنون از ۱۷ بازی با کسب ۳۰ امتیاز در رتبه چهارم و تیم حفاری اهواز با ۲۵ امتیاز در رتبه هشتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

برچسب‌ها مشهد لیگ برتر فوتسال ورزش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد لیگ برتر فوتسال ورزش مشهد لیگ برتر فوتسال ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، سعید احمدعباسی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ازبکستان در نشست مطبوعاتی پس از بازی نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتیال آسیا گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف