Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@03:12:47 GMT

افتتاح ساختمان جدید دادسرای کلاله

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۳۱۸۸

افتتاح ساختمان جدید دادسرای کلاله

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت:این ساختمان هزار و ۱۰۰ متر مربع مساحت دارد و برای ساخت آن یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.
هادی هاشمیان افزود: با افتتاح این بنا علاوه بر کاستن از شلوغی راهرو‌های دادگستری، شعب شورای حل اختلاف این شهرستان هم در این ساختمان مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با هدف فراهم کردن بستر مناسب برای پاسخگویی به مردم، در سال‌های اخیر ساخت، تجهیز و نوسازی بنای دادگستری‌ها و دادسرا‌های استان در دتسور کار دادگستری استان قرار گرفته است.
به گفته هاشمیان، امسال بیش از ده هزار متر مربع بنا به ساختمان‌های دادگستری اضافه شد که برای این ساخت و ساز‌ها بیش از بیست میلیارد تومان از محل صرفه جویی‌ها و مجوز‌های رئیس قوه قضاییه هزینه شده است.
او به تلاش دادگستری برای استانداردسازی فضای اداری در همه حوزه‌های قضایی استان اشاره کرد و گفت: این اقدامات به منظور فراهم کردن بستر خدمت بهتر به مردم است و اگر همکاران ما در این بخش خوب عمل نکنند، این اقدامات چندان هم گره گشا نخواهد بود.
رئیس کل دادگستری گلستان در این مراسم بار دیگر با تاکید بر این که خط قرمز ما رفتار نامناسب با مردم است افزود: مردم در زمان گرفتاری و مشکلات به دستگاه مراجعه می‌کنند پس ما باید تلاش کنیم با سعه صدر، هم گره از کارشان باز کنیم و هم شنونده خوبی برای درد‌ها و مشکلاتشان باشیم.
رئیس کل دادگستری استان به ریلی کردن بایگانی‌های راکد استان هم اشاره کرد و گفت: این اقدام امنیت بایگانی پرونده‌ها بیشتر شده و فضا برای بایگانی پرونده‌ها نیز افزایش یافته است.   انتهای پیام/ن     بهره برداری از یک دادسرای جدید در گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین بود.

‌رئیس کل جدید دادگستری قزوین در سابقه کاری خود رئیس کلی دادگستری سیستان و بلوچستان و دادستانی رشت را نیز در کارنامه دارد.

 

مراسم تکریم و معارفه فردا یکشنبه 9 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس