Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه فرارسیدن روز دانشجو، بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر همدان به منظور بیان مطالبات و دغدغه‌های دانشجو معلمان طی نامه‌ای از استاندار همدان برای حضور در برنامه روز دانشجوی این دانشگاه دعوت کرده است؛ آیا پاسخ استاندار برای حضور در جمع دانشجو معلمان مثبت خواهد بود؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ هر ساله با آغاز آخرین فصل پاییز و در پیش بودن روز دانشجو، دانشگاه‌ها، مسئولان دانشگاه‌ها و دانشجویان برنامه‌های مختلفی را پیش‌بینی کرده و از میهمانان و سخنرانان ویژه‌ای نیز به تناسب مسائل روز برای حضور در برنامه‌های خود دعوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از موارد مهم مطرح در برنامه‌های دانشجویی به مناسبت روز دانشجو، دعوت از مدیریت ارشد استان و یا مدیران شهری به منظور پاسخگویی به مطالبات دانشجویی بوده که گاه مسئولان این دعوت‌ها را پذیرفته و پاسخگوی سئوالات و مطالبات بوده و گاهی نیز بی‌تفاوت از کنار این موضوع می‌گذرند.

امسال نیز بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان همدان از سید سعید شاهرخی استاندار به عنوان رئیس هیأت امنا دانشگاه فرهنگیان در استان برای حضور در جمع دانشجو معلمان و پاسخگویی به  سئوالات در این حوزه دعوت کرده‌اند که باید منتظر ماند و دید آیا آقای استاندار به این دعوت در روز دانشجو لبیک خواهد گفت.

مهدیه کاظمی مسئول بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر همدان در این خصوص اظهار کرد: یکی از مشکلات بزرگی در حوزه آموزش و پرورش کشور کمبود معلم است که البته برای جبران آن راه حل‌هایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش معلم مهم‌ترین عنصر تاثیرگذار در پرورش نسل آینده ساز کشور است گفت: با توجه به حساسیت و نقش آموزش و پرورش، انتظار می‌رود مسئولان با دقت نظر بیشتری در حل این مشکل و یافتن راه حل گام بردارند.

مسئول بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر همدان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نظام آموزشی است بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بر جذب افراد توانمند و متعهد برای خدمت در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان تاکید دارند.

وی با تأکید بر اینکه افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان منوط به آماده سازی زیرساخت‌های آن است افزود: متاسفانه در بسیاری از پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، شاهد کمبود امکانات آموزشی و رفاهی هستیم.

کاظمی با بیان اینکه پردیس شهید باهنر همدان از جمله پردیس‌های مواجه با کمبود شدید امکانات است تصریح کرد: عدم برخورداری از فضای کافی و مناسب آموزشی و خوابگاهی سبب نارضایتی دانشجومعلمانی است که ضمن کسب رتبه‌های برتر کنکور، عرصه تعلیم و تربیت را برای خدمت انتخاب کرده و وارد این دانشگاه شده‌اند.

وی با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب بر حفظ شأن و منزلت معلم و مطالبات به حق دانشجومعلمان ادامه داد: در همین راستا بسیج دانشجوییِ پردیس، مطالبه‌گری از مسئولان مربوطه از جمله استاندار همدان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان همدان را در دستور کار قرار داده است.

مسئول بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر همدان خاطرنشان کرد: به منظور بیان دغده‌ها و مطالبات دانشجو معلمان طی نامه‌ای از استاندار برای حضور در روز ۱۶ آذر به مناسبت روز دانشجو دعوت شده است که امیدواریم با همکاری و توجه بیش از پیش به مطالبات به حق دانشجو معلمان شاهد پاسخ مثبت استاندار به این دعوت باشیم.

وی در پایان یادآور شد: امید است مسئولان دانشگاه نیز با توجه به اهمیت نقش معلمان در جامعه هرچه سریع‎تر به مطالبات دانشجو معلمان رسیدگی کرده و ساختمان مناسبی در اختیار پردیس قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان