Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاندار تهران با تاکید بر اهمیت شهرری گفت: پیشنهادات فعالان ری به فرماندار جدید در اولویت باشد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی، عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید ری که با حضور محسن علیجانی، مهدی شیخ، پروانه مافی، علیرضا محجوب و سهیلا جلودار زاده از نمایندگان مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و مسئولان استانی و شهرستان در شهرستان ری برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: ری به لحاظ صنعتی، کشاورزی و مذهبی دارای شرایط خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار تهران با بیان اینکه ری به دلیل وجود مرقد مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و همچنین وسعت آن دارای جایگاه ویژه‌ای می‌باشد گفت: از همه فعالان اجتماعی و سیاسی ری برای ارائه ۱۰ پیشنهاد و مطالبه برای شایسته سالاری، استفاده از ظرفیت بانوان، جوان‌گرایی، حمایت از تولید در شهرستان که به فرماندار جدید داده شده است تقدیر و تشکر می‌کنیم و می‌خواهیم که همه این پیشنهادات در اولویت قرار بگیرند.

محسنی بندپی بیان داشت: شهرری هم اکنون از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است و در زمینه‌های صنعتی، کشاورزی دارای ظرفیت است و باید همه این استعداد‌های بالقوه به بالفعل تبدیل شود و از آن به خوبی بهره برد.

وی در ادامه عنوان داشت: امیدواریم باتلاش و پویایی که در فرماندار جدید ری وجود دارد شاهد اجرای برنامه‌های مناسب و ارتقای سطح شهرستان باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استاندار تهران محسنی بندپی عبدالعظیم حسنی شهرری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی چهارشنبه شب در آئین تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان تنگستان ضمن تبریک روز شوراها عنوان داشت: به واسطه همگرایی، همبستگی و وحدت خیلی خوبی که در تنگستان شکل گرفته از ابتدای دولت سیزدهم با راهبری ائمه جمعه در مرکز شهرستان امام جمعه شهر اهرم و بخش دلوار امام جمعه شهر دلوار و تلاش‌های مفید و مؤثر دستگاه‌های اجرایی و شوراهای اسلامی شهرها، روستاها و دهیاران، همراهی و پشتیبانی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی کارهای بسیار خوبی در شهرستان انجام شده است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: شورهای اسلامی نماد اجرای ماده ۱۰۰ قانون اساسی است و که در سال ۱۳۷۷ این ماده اجرایی و شوراها با این سبک و سیاق شکل گرفته است که ویژگی‌ها و برجستگی‌های بسیار مهمی شوراها داشته و خیلی از اتفاق خوبی که امروز در جامعه می‌بینید به واسطه نهال شوراهای اتفاق افتاده است.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: یکی از برجستگی‌های شوراهای اسلامی به وسیله گفتگو، هم اندیشی و مشورت در مناطق شهر و روستایی است.

وی ادامه داد: دیگر برجستگی شوراهای اسلامی که تشکیل شد لایه طبقاتی که از گذشته در شهرها و روستاها وجود داشت به یک فضای مردمی و دموکراسی تبدیل شد.

لطفی اضافه کرد: شوراهای اسلامی به واسطه اعتماد سازی که ایجاد کردند خصوصاً در مناطق روستایی با پیگیری و مشورت مسائل جاری روزمره مردم را دنبال می‌کنند از ظرفیت‌هایی که نیاز است برای توسعه و پیشرفت، عمران و آبادی روستاها استفاده می‌کنند

فرماندار تنگستان یاد آور شد: در شهرستان در بعضی مناسبت‌ها نماد حضور به حساب می‌آید مشارکت گسترده‌ای دارند مانند حضور ۷۰ درصدی در انتخابات مجلسی شورای اسلامی نشان از رضایت از عملکرد شوراها در روستاها است

وی افزود: باید شوراهای و دهیاران تلاش کنند از مولود انقلاب که همان شوراهای اسلامی هستند برای خدمت به مردم بیشتر مواظبت شود.

لطفی خاطرنشان کرد: حضور شما در شوراهای اسلامی یک حضور مقدس است دارید کار انجام می‌دهید در واقع حرکت کاروان انقلاب رو به سمت جلو به خوبی انجام می‌شود

فرماندار تنگستان ادامه داد: در بعضی از جاها و مناطق یک شورا سه عضو دارد و جای دیگری پنج عضو که اختلافاتی ممکن است وجود داشته باشد و نباید این اختلاف سلیقه و نظر به بیرون رود و وارد فضای عمومی مردم شود.

وی بیان کرد: شوراها باید مظهر وحدت؛ همدلی و همگرایی در شهرها و روستاهای تنگستان باشند.

لطفی اضافه کرد: شوراها در واقع حافظ اموال عمومی مردم در حوزه کاری خود هستند، گفته می‌شود افرادی به زمین‌ها تعرض می‌کنند و انشعابات غیر مجاز می‌گیرند و سایر موارد دیگر اینها موضوعاتی است که باید جلو آنها گرفته شود.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: شوراها توجه داشته باشند کارهای اجرایی که در مناطق خود انجام می‌دهند نه تنها برای مردم منفعت ندارد بلکه در دراز مدت مشکل ایجاد می‌کند و با اطمینان می گویم بعضی حوادث جاده‌ای که اتفاق افتاد در شهرستان دقیقاً به علت سهل انگاری و عدم دقت در کارشناسی فنی برای ایجاد خدمات عمران روستاهایی بوده است.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان ارزش افزود هم در اختیار دهیاران و هم شهرداری‌های سه شهر تنگستان قرار گرفت است با تلاش شهرداران و دهیاران طرح‌های کوچک و بزرگ در سطح شهرستان انجام شده است.

لطفی اضافه کرد: تعریض و بهسازی جاده روستای گلی به سمت بنه گزکه عملیات اجرایی آن چندین سال پیش آغازشده از گلی تا روستای انبارک ساخت پل‌ها و زیر سازی لازم انجام گردید و بزودی آسفالت آن اغاز خواهد شد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در بحث ساخت وسازهای غیر مجاز در شهر و روستاهای شهرستان با توجه به اینکه بیشترین رفع تصرف در شهرستان صورت گرفته است و متأسفانه بیشترین تصرف غیر مجاز نیز در همین منطقه است همه شهرداران شهرها، دهیاران و شوراهای اسلامی تنگستان مسئول هستند جلو این افراد گرفته شود.

وی اضافه کرد: در بحث تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان یکی از اولویت‌ها برنامه‌ها کاری ما در تنگستان بوده است در این مدت خیلی از پروژه‌های نیمه تمام تکمیل و مورد بهر برداری قرار گرفته است

در پایان این آئین از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای باغک جنوبی، اشکالی، گلی تجلیل شد.

کد خبر 6094779

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است