Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ در این بیانیه که توسط نماینده ایشان، سید احمد الصافی در خطبه‌های دوم نماز جمعه قرائت شده بر محور‌های زیر تاکید شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های عراق، آیت‌الله سیستانی در این بیانیه با اشاره به حوادث اخیر در دو استان نجف و ذی قار از تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز خواست تا صفوف خود را از خرابکاران جدا و آن‌ها را طرد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بر مجاز نبودن حمله به تظاهرات کنندگان مسالمت‌جو تاکید کرد.

‎مرجعیت عالی دینی عراق همچنین از پارلمان خواست تا در گزینه‌هایش درخصوص دولت نشات گرفته از آن بازنگری کند.

آیت الله سیستانی درباره تلاش برای بازگرداندن کشور به حکومت دیکتاتوری هشدار داد و گفت: دشمنان برای اهداف خباثت آمیز خود در تخریب و سوق دادن کشور به سمت درگیری داخلی نقشه می‌کشند.

وی افزود: وقت‌کشی هزینه گزافی برای کشور به همراه خواهد داشت و پارلمان باید از خون عراقی حفاظت کند. کار ما نصیحت و راهنمایی است و انتخاب بهترین گزینه در اختیار مردم است. ‎

مرجعیت عالی دینی عراق همچنین از پارلمان خواست تا مجموعه‌ای از قوانین انتخاباتی را برای برگزاری انتخاباتی آزاد تصویب کند.

برچسب ها: رویداد24 ، ایت الله سیستانی ، تظاهرکنندگان عراق ، اعتراضات عراق ، برخورد با معترضین سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ایت الله سیستانی تظاهرکنندگان عراق اعتراضات عراق برخورد با معترضین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان، مشاور مالک میلان، ماموریت پیدا کردن بهترین مربی برای این باشگاه در فصل بعد را دارد. 

بعد از مخالفت هواداران با جولن لوپتگی و در حالی که آنتونیو کونته نیز با ناپولی به توافق رسیده، حالا تیاگو موتا گزینه شماره یک روسونری محسوب می شود. مربی ای که با بولونیا فراتر از انتظارات نتیجه گرفته و همه را بهت زده کرده است.

توتواسپورت نوشته است که زلاتان این روزها همه توجه خود را به سمت تیاگو موتا معطوف کرده است. این در حالی است که سرمربی ایتالیایی- برزیلی که احتمالا بولونیا را به لیگ قهرمانان اروپا خواهد رساند (بولونیا رتبه چهارم جدول را دارد)، با یوونتوس مذاکرات پیشرفته ای داشته است. 

به این ترتیب زلاتان سعی خواهد کرد هر طور شده نظر تیاگو را تغییر دهد و در واقع این اولین چالش بزرگ او به عنوان مشاور ارشد مالک باشگاه است. مارک فن بومل، سرمربی فعلی آنتورپ، نیز دیگر گزینه مورد علاقه او است.

دیگر خبرها

  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • جزئیات دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی
  • حمله به یک سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران