Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، یحیی مرادی مدیر روابط عمومی پارک ملی گلستان گفت: آتش سوزی در منطقه دره شمالی روستای تنگراه شهرستان گالیکش رخ داده است.


یحیی مرادی افزود: ماموران و محیط بانان پارک ملی گلستان و مردم محلی بلافاصله در محل آتش سوزی حضور یافتند و در حال خاموش کردن آتش هستند و توانسته اند با مهار آتش از انتشار آن به دیگر مناطق پارک جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ظهر دیروز نیز همین منطقه آتش گرفته بود که با حضور مردم و محیط بانان خاموش شد، ولی صبح امروز دوباره آتش شعله ور شد.


او افزود: وسعت و علت آتش سوزی و عمدی یا غیرعمدی بودن آتش سوزی پس از بررسی کارشناسان اعلام می‌شود.


مرادی با بیان این که هنگام خشک شدن برگ‌ها و فصل پاییز احتمال آتش سوزی بیشتر است از هم استانی‌ها و مسافران خواست؛ از روشن کردن آتش خودداری کنند و هر آتش سوزی احتمالی را به شماره ۱۵۴۰، ۰۱۷۳۲۵۴۵۴۶۳ و ۰۱۷۳۵۸۰۶۴۱۲ اطلاع دهند.


انتهای پیام / فا


پارک ملی جنگل گلستان آتش گرفت

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست جنگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی مطرح کرد: ورود برخی افراد با سگ به پارک‌ها به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ که حتی مشاهده آنها برای برخی رعب آور است موجب آزار مردم می‌شود، بنابراین رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار برخورد با سگ‌گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی هستند، اظهار کرد: سگ گردانی در خیابان‌ها و پارک‌ها یکی از رفتارهای غلط است که ضمن ایجاد نگرانی برای مردم در برخی مواقع موجب بروز حادثه نیز شده است.، بنابراین باید این امر در پارک‌ها ممنوع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج سگ گردانی را نوعی ضد ارزش دانست و یادآور شد: علاوه بر ورود افراد به همراه سگ به پارک‌ها و عدم رعایت موارد مربوطه، حتی بوستان‌ها به محلی برای خرید و فروش سگ تبدیل شده‌اند.

کد خبر 6090971

دیگر خبرها

  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی