Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@17:21:53 GMT

استقرار ۵۲ اکیپ راهداری در جاده‌های گیلان

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۴۵۶۹

استقرار ۵۲ اکیپ راهداری در جاده‌های گیلان

نازک کار از آمادگی ۵۲ اکیپ راهداری با فرا رسیدن فصل سرما در جاده‌های گیلان خبر داد.

«محمدرضا نازک کار »در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت از آمادگی کامل راهداران با در پیش بودن فصل سرما خبر داد و گفت: 52 اکیپ راهداری در جاده‌های گیلان مستقر هستند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان ادامه داد: این تعداد اکیپ به همراه 321 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری و 517 نیروی راهداری در استان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به ورود سامانه بارشی جدید در استان اشاره و خاطرنشان کرد: رانندگان و شهروندان از تردد در مسیرهای کوهستانی بدون تجهیزات ایمنی زمستانی خودداری کنند.

 

نازک کار تاکید کرد: راهداران به‌صورت شبانه روزی آماده خدمات‌رسانی به هموطنان در جاده‌های استان هستند.

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد انتخابات مجلس انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس شورای اسلامی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس ستاد انتخابات طرح ملی فهما بسیج راهداری برف جاده های گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ غلامعلی نیک گفت: از ابتدای امسال تا به امروز، طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده با ارائه آموزش‌های ترافیکی در ۵۰ روستای ۹ شهرستان گیلان اجرا شد.

وی جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار ترافیکی در جاده‌های روستایی را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: هر سال تعداد زیادی از عابران پیاده و موتورسیکلت سواران به علت رعایت نکردن قوانین عبور و مرور و انجام رفتار‌های پرخطر جان خود را در جاده‌های برون شهری از دست می‌دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با اشاره به تداوم آموزش روستاییان تا پایان امسال، گفت: طرح آموزش ایمنی تردد عابران و موتورسواران امسال در روستا‌های شهرستان‌های رشت، بخش مرکزی و کوچصفهان، صومعه‌سرا، شفت، آستانه اشرفیه، تالش، بندرانزلی، خمام، لنگرود و رودسر اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان