Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@04:09:01 GMT

اولین گزینۀ نقل و انتقالاتی استقلال کنسل شد؟!

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۶۱۶۱

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، باشگاه استقلال که امیدوار بود در فصل نقل و انتقالات زمستانی بتواند بار دیگر الهیار صیادمنش را به خانه بازگرداند، رسماً از صورت دادن این اتفاق ناامید شد، چرا که سرمربی باشگاه فنرباغچه ترکیه علاقۀ بسیار زیادی را به این مهاجم ایرانی پیدا کرده است.


 

 سرمربی فنرباغچه در این باره اظهار داشت: صیادمنش بازیکن مفیدی برای فنرباغچه خواهد بود؛ اللهیار صیادمنش می‌تواند در بهترین لیگ‌ها بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند او بدون هرگونه بازی رسمی در سوپرلیگ ترکیه به استانبول‌اسپور آمد اما پیشرفت این بازیکن ادامه دارد و از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند است. صیادمنش بازیکن مفیدی برای برای فنرباغچه خواهد بود.

خبرهای داغ پیشنهادی:

یاد بگیر جناب آقای شماره 10 پرسپولیس!/ کاش نگاهی هم به همتای استقلالی خود می کردید! + عکس طوفان استقلال در نقل و انتقالات زمستانی؛ مهاجم خارجی اولین هدف آبی‌ها لیست خروجی پُر سر و صدای پرسپولیس؛ باورش هم سخت است؛ چه ستاره هایی؟! + تصاویر خبر داغ نقل و انتقالاتی / استقلال به دنبال استعداد جدید باشگاه سایپا + عکس استقلال نهنگ آبی می‌شود؛ قاتل پرسپولیس به استقلال می‌پیوندد! + عکس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استراماچونی الهیار صیادمنش صیادمنش بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟

سرانجام بعد از چهل و چند سال شایعه و بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، سرانجام دولت رضایت داد دو باشگاه به کنسرسیوم‌های اقتصادی واگذار شوند.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • استقلال و پرسپولیس چه دارایی‌هایی دارند؟
  • فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟