Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی حمایت از مردم مسلمان فلسطین روز جمعه ۱۵ آذرماه درکرمان برگزار می‌شود.

"سیحن انجم شعاع" ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند «مردم فلسطین با استمرار تظاهرات هفتگی در روز جمعه بازگشت، در مقابل رژیم صهیونیستی و طرح معامله قرن ایستاده اند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این روی مردم شریف و بصیر کرمان بعد از اقامه نماز جمعه حمایت خود را از ‌جمعه‌های بازگشت به فلسطین اعلام خواهند کرد.

انجم شعاع افزود: ‌جمعه‌های بازگشت به فلسطین که دوسالی در سرزمین فلسطین انجام می‌شود، یک حرکت انقلابی حماسی مردم فلسطین برای بازگشت به سرزمین‌های اشغالی است و فلسطینیان تاکنون با تقدیم صدها شهید در راهپیمایی‌های بازگشت بر آرمان‌های رهایی‌بخش قدس شریف تاکید کرده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون در راهپیمایی های بازگشت به فلسطین حدود ۳۳۰ شهید و ۳۰ هزار مجروح که از این تعداد حدود ۲۰۰۰ کودک تقدیم راه آزادی فلسطین شده است که ملت ایران در حمایت از این حرکت و همچنین حمایت از شهدا و مجروحین فلسطینی و اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی این راهپیمایی را به صورت هفتگی در سراسر کشور برگزار خواهند کرد.

این مقام مسئول افزود: حمایت همه‌جانبه امت اسلامی از آرمان‌های فلسطین به عنوان پاره تن اسلام و قدس شریف تا نابودی کامل رژیم کودک کش صهیونیستی ادامه دارد و همواره بر این نکته پافشاری می‌کنند که سرزمین قدس متعلق به مردم مسلمان فلسطین است و به زودی با شکست اسرائیل، بیت‌المقدس به آغوش مسلمانان جهان بر می‌گردد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تاکید کرد: نمازگزاران جمعه کرمان پس از اقامه نمازجمعه از مقابل درب اصلی مصلای امام علی(ع) به سمت میدان شورا در حمایت از جمعه‌های بازگشت به فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين راهپيمايي استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عرب زبان، انجمن جوانان اردن برای قدس با برگزاری یک راهپیمایی ضد صهیونیستی بار دیگر بر حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه تاکید کرد.

اردنی‌ها در این راهپیمایی که در امان پایتخت این کشور برگزار شد با سر دادن شعارهایی نظیر «شما از ما هستید و ما از شماییم» خطاب به ساکنان نوار غزه حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

آنها همچنین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را در حق ساکنان نوار غزه طی بیش از هفت ماه گذشته اعلام کردند.

مردم اردن با وجود حمایت نظام این کشور از تل آویو بارها با برگزاری راهپیمایی‌های مختلف مواضع مستقل خود را از مقامات سیاسی امان اعلام کرده‌اند.

کد خبر 6089844

دیگر خبرها

  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه