Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

استاندار تهران توضیحاتی در خصوص بوی نامطبوعی که بار دیگر روز گذشته تهران را فرا گرفت، گفت: در جنوب تهران 27 کانون انتشار بو وجود دارد که برای آنها اقداماتی صورت گرفته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در این باره گفت: جهت غالب وزش باد از غرب به جنوب شرقی است اما در برخی مواقع سال، باد از جنوب به مرکز می‌وزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این حوزه سنجش گازهای موجود در سطح شهر را ارزیابی کردیم اما افزایش غلظتی در گاز خاصی مشاهده نکردیم.

وی با بیان اینکه در جنوب تهران 27 کانون انتشار بو وجود دارد که برای آنها نیز اقداماتی صورت گرفته است، تاکید کرد: بوی نامطبوع روز گذشته تهران با ناپایداری‌های جوی مرتفع شد.

محسنی بندپی که در پایان جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران و در جمع خبرنگاران سخن می گفت، با بیان اینکه در این  جلسه بر ایجاد ظرفیت برای زنانی که دچار معضل اعتیاد می‌شوند تاکید شد، گقت: مقرر شد ظرف 20 روز آینده سازمان اجتماعی شهرداری تهران مکانی را پیشنهاد کند و همچنین ظرفیت جدیدی توسط سازمان بهزیستی ایجاد شود.

وی افزود: در حال حاضر حدود 14 هزار و 700 نفر مرد و زن در مراکز مختلف نگهداری می‌شوند و حدود 2700 ظرفیت خالی نیز وجود دارد. بر این اساس در سطح استان تهران نسبت به پذیرش معتادین متجاهر آمادگی لازم وجود دارد.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکل محدودیت آب آشامیدنی در مرکز اخوان اشاره کرد و افزود: مقرر شد آبفا نسبت به افزایش ظرفیت آب آشامیدنی این مرکز اقدام کند و منابع مالی لازم نیز 50 درصد توسط فرمانداری و 50 درصد توسط آبفا تامین شود.

وی ادامه داد: دو اقدام دیگر توسط شهرداری تهران ظرف 20 روز آینده باید صورت بگیرد که نخست مراکزی که در راستای انجام تکالیف قانونی شهرداری تهران باید برای نگهداری افراد واگذار شود.

محسنی بندپی تاکید کرد: برای ما تفاوتی نمی‌کند که مراکز بهزیستی واگذار شود و یا با هر نهاد و NGO دیگری وظایف خود را اجرایی کند. برای ما انجام این تکالیف و وظایف قانونی اهمیت دارد.

وی ادامه داد: موضوع دیگر طرح یاری گران زندگی است که دانش آموزان و بچه‌هایی که حین تحصیل هستند را مد نظر قرار می‌دهد و در سه قسمت پیشگیری، درمان و صیانت و حمایت اقدامات را اجرایی می‌کند که منابع مالی آن نیز 50 درصد توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر، 25 درصد سازمان امور اجتماعی و 25 درصد نیز توسط آموزش و پرورش تامین خواهد شد.

استاندار تهران در پاسخ به سوالی در خصوص شیوع آنفلوآنزا و اقداماتی که در سطح استان تهران صورت گرفته است گفت: وزارت بهداشت در بخش مبارزه با بیماری‌های خود اقدامات لازم را انجام داده و به لحاظ جلوگیری از شیوع این بیماری در کشور به همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها موارد لازم را اعلام کرده و سه دانشگاه علوم پزشکی تهران در جهت کنترل و مدیریت این بیماری اقداماتی را انجام داده‌اند. بی تردید باید در حوزه رعایت بهداشت فردی به ویژه شستشوی دست‌ها و سایر نکات بهداشتی شهروندان توجه لازم را داشته باشند تا به این ترتیب بتوانیم از این بیماری عبور کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: استاندار تهران بوی نامطبوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد

آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی وزیر کشور وی با بیان اینکه تقسیمات کشوری یک ابزار برای اداره بهتر و رسیدگی بهتر است، گفت: در استان تهران توازن خوبی نداریم، در بعضی شهر‌های استان وضع خوب است و در برخی شهر‌ها وضعیت مناسبی نداریم لذا مدتی است که بحث تقسیم استان تهران مطرح شده است.

وزیر کشور هدف از تقسیمات استان تهران را جلوگیری از تمرکززدایی، امکان رسیدگی بهتر به شهر‌های کمتر توسعه یافته و اداره بهتر عنوان کرد و افزود: سیاست دولت در راستای ایجاد عدالت و بهبود رفاه برای شهروندان است و برای بهتر اداره شدن، تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران را در برنامه داریم.

احمدی با اشاره به اینکه در شهرستان‌های غرب تهران ۳ میلیون نفر جمعیت ساکن است، ابراز کرد: این جمعیت از میزان جمعیت بسیاری از استان‌های کشور بیشتر است لذا به منظور ابزار اداره، توسعه، توازن و عدالت بهتر استان‌های جدید در غرب و شرق تهران تشکیل می‌شود.

تقسیم استان تهران در دست بررسی است

وی تقسیمات استان تهران را یک آورده مهم دانست و اظهار کرد: این موضوع توسط دولت در دست بررسی است و مصوبه مجلس را لازم دارد که باید توسط مجلس بعدی بررسی و تصویب شود.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: انتقال پایتخت از سالیان طولانی مطرح بوده که این موضوع نیز باید به طور کارشناسی بررسی شود و نمی‌توان فوری تصمیم‌گیری کرد ضمن اینکه هزینه گزافی در حدود یک‌صد میلیارد دلار بودجه برای این کار لازم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟
  • وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا