Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ فوتبال ایران درباره علت برگزار نشدن داربی‌های خیریه برای کمک به قربانیان سیل اخیر توضیح داد.

به گزارش ایسنا، امروز (سه‌شنبه) گزارشی با تیتر "آقای بهاروند! چه خبر از داربی‌های خیرخواهانه و نمایشی؟" روی خروجی ایسنا قرار گرفت. این گزارش درباره دستور هشت ماه پیش حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ برای برگزاری داربی‌های خیرخواهانه برای کمک به سیل‌زدگان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، سازمان لیگ فوتبال به این گزارش ایسنا واکنش نشان داده و با ارسال مطلبی به این خبرگزاری درباره مطالب مطرح شده در گزارش توضیح داده است. در ادامه این مطلب را می‌خوانید:

بعد از سیل ویرانگر فروردین ۹۸، سازمان لیگ فوتبال ایران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به باشگاه‌های لیگ برتر پیشنهاد داد که برای کمک به سیل زدگان در پایان لیگ هجدهم دربی‌های خیرخواهانه‌ای برگزار کنند. 

با این حال به دلیل آغاز روند استانداردسازی ورزشگاه‌ها امکان برگزاری مسابقات خیرخواهانه فراهم نشد و از سوی دیگر باشگاه‌های مختلف لیگ برتر نیز در راستای مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود و همچنین پیشنهاد ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال ایران اقدام به ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به هموطنان سیل زده نمودند.

سازمان لیگ نیز خودش با همکاری هیات‌های فوتبال استان‌های لرستان و خوزستان در همان روزهای سخت و نخستین بعد از سیل، موکب‌هایی در این دو استان راه‌اندازی کرد و ضمن ارسال و اهدای کمک‌های غیر نقدی، اقدام به پخت و توزیع غذای گرم بین سیل زدگان در دور دست‌ترین نقاط استان خوزستان و لرستان کرد.

گزارش‌های این کمک‌ها ضمن این‌که در رسانه‌های معتبر کشور منتشر شد روی سایت سازمان لیگ فوتبال ایران نیز جهت تشویق سایر اقشار جامعه به کمک به سیل زدگان منتشر شد.

پیشنهاد می‌شود به جای اینکه پس از ۸ ماه نامه خیرخواهانه سازمان لیگ به باشگاه‌ها را نمایشی انگاریم، اقدامات تاثیرگذار این سازمان، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها را در دو استان سیل زده لرستان و خوزستان را مد نظر قرارداده و منصفانه قضاوت نماییم."

به گزارش ایسنا، سازمان لیگ فوتبال در حالی عنوان کرده که نامه هشت ماه پیش بهاروند به باشگاه‌ها به صورت پیشنهاد مطرح شده که متن نامه جنبه دستوری به باشگاه‌ها دارد. نامه بهاروند به شرح زیر بود:

"نظر به حادثه تاسف بار سیل ویرانگر که برخی استان‌های کشور عزیزمان ایران اسلامی را درگیر خود ساخته و مردم عزیز استان‌های مذکور را از خانه و کاشانه خود محروم ساخته است، این سازمان با هماهنگی فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های کشور در نظر دارد نسبت به برگزاری داربی‌های استانی اقدام نموده و کلیه درآمدهای ناشی از تبلیغات و بلیت‌فروشی انجام این دیدارها را به مناطق سیل زده اختصاص دهد، لذا خواهشمند است در این زمینه برنامه‌ریزی فرمایید تا بلافاصله پس از اتمام مسابقات لیگ این دیدارها به شکل ذیل برگزار گردد.

استان تهران:

استقلال - پرسپولیس
پیکان - سایپا

استان اصفهان:

ذوب آهن – سپاهان

استان آذربایجان شرقی:

تراکتور سازی – ماشین سازی

استان خوزستان:

فولاد خوزستان - صنعت نفت آبادان
نفت مسجد سلیمان - استقلال خوزستان

استان‌های حاشیه دریاچه خزر:

سپید رود رشت، نساجی مازندران

باشگاه‌های لیگ‌های دسته‌های دیگر با هماهنگی و اعلام برنامه به این سازمان زمان دیدار را تعیین نمایند."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان ليگ فوتبال حیدر بهاروند سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره نقش نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه بر تحقق شعار سال رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در سال‌های اخیر، سازمان اوقاف و امور خیریه برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه تولید اقدام به حمایت از مولدسازی صنعتی از قبیل شرکت‌های دانش بنیان، فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، دانش بنیان، هسته‌ای و ... کرده است.

مجیدی‌مهر ادامه داد: از آنجایی که سازمان اوقاف مبتنی بر نیات واقفین اجرای نیت می‌کند، این امکان وجود دارد که بر موضوعات مختلف از قبیل آبزی‌پروری، توجه به اقتصاد دریا پایه، دامپروری و ... ورود کند. وقتی ما به انتهای پروژه‌های تحقیقاتی می‌رسیم، نتایج عینی آن را در میدان بهتر می‌بینیم، که منجر به افزایش بهره‌وری موقوفات شده است. وقتی بهره‌وری از موقوفات افزایش یابد، درآمد‌ها هم زیاد می‌شود و نیات بهتر اجرایی می‌شوند. سازمان اوقاف به همان نسبت که در حوزه‌های تولید فعالیت دارد، در حوزه‌های فرهنگی و نشر معارف و قرآن اهل بیت (ع) فعالیت می‌کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گفته رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان اوقاف علاوه‌بر تحقق فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم قدم برمی‌دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان