Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@07:15:47 GMT

پیام مدیر عامل بیمه البرز به مناسبت روز بیمه

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۳۴۹۶

به گزارش ایلنا، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

حوادث طبیعی اخیر، فراز و نشیب­‌های اقتصادی و ریسک‌­های اتفاق افتاده برای بخش‌­های مختلف اقتصادی و اجتماعی یک بار دیگر اهمیت و جایگاه بیمه را عیان ساخت و نشان داد که در کنار آمادگی برای مقابله با بلایای طبیعی باید بیمه را به عنوان پیش نیاز تمامی اقدامات در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعت بیمه به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد کشور بدون شک در مقطع حساس و پرفراز و نشیب کنونی، ماموریتی بی­ بدیل دارد و باید امنیت و آرامش خاطر را برای تولیدکنندگان، صنعتگران و آحاد مردم شریف ایران عزیز به ارمغان آورد؛ در این راستا همه فعالان این صنعت نهایت تلاش و کوشش خود را به کار گرفته­ اند تا ضمن ارائه بهترین خدمت به تمام اقشار جامعه این آرامش و اطمینان را برای ایشان ایجاد نماید.

13 آذر، یادآور این مسئولیت مهم برای مسئولان و مردم و البته فرصت مغتنمی است برای تقدیر از تمام تلاشگران این صنعت که برای فراهم نمودن آسایش بیمه­ گذاران و رفع دغدغه زیان­دیدگان همواره آماده به خدمت هستند و پایبندی خود را بر این عهد و پیمان دوباره اعلام می­ نمایند و تلاش و همت مضاعف خود را در این مسیر به کار خواهند بست.

بیمه البرز نیز در سال جاری توانست در سایه تلاش، پشتکار بی وقفه و با اتکا به نیروهای متعهد و متخصص با روحیه کار جمعی  و همت شبکه فروش پرتوان، رضایت مشتریان خود را در سایه ارائه بهترین خدمات پس از فروش جلب، و اهداف ترسیم شده را تحقق بخشد.

اینجانب با آرزوی سلامتی و توفیق همگان، مراتب تبریک و سپاس خود را در وهله اول حضور خانواده بزرگ و عزیز بیمه البرز و در وهله بعد خدمت همکاران کوشا و ساعی صنعت بیمه ابراز می‌­نمایم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصادی و اجتماعی امنیت و آرامش ایران خانواده خدمات پس از فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:

إنّالله و إنّاالیه راجعون
 
رحلت عالم فاضل و روحانی با اخلاص مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری رضوان الله تعالی علیه، موجب تألم و تأثر شد.

آن عالم انقلابی و از علمای بنام اهل سنت استان کرمانشاه، عمر خود را در راه خدمت به اسلام و آرمان های انقلاب و تقریب و وحدت بین امت اسلام سپری نمود و در طول بیش از چهل سال مجاهدت در سنگر امامت جمعه جوانرود منشأ خدمات بسیاری برای مردم منطقه بودند.
 
اینجانب درگذشت آن روحانی بزرگوار را به خانواده محترم معزا، جامعه اهل سنت استان کرمانشاه به ویژه مردم شریف جوانرود و تمامی شاگردان و دوستداران ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان