Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: اقدامات جهادگران و کارآفرینان برخلاف خواسته دشمنان پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را مستحکم می‌کند. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که پیش از ظهر امروز در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد با اشاره به اینکه در این فضای جهاد اسلام همه شیاطین و کافران با یکدیگر متحد شده‌اند اظهار داشت: در حوادثی که در 40 سال گذشته اتفاق افتاده تمام شیاطین برای سست کردن پایه‌های انقلاب متحد بودند، اما ثابت شد که این تصور کاملا اشتباه است و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مستحکم‌تر تصور آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری تفسیرهای گوناگونی برای جهاد کبیر داشتند که بصیرت افزایی و اقدامات جهادگران جزو این تفاسیر است و جنگیدن با اهداف و سیاست‌های فکری و فرهنگی دشمن نیز جهاد کبیر است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) با بیان اینکه تلاش در عرصه کار در واقع نقطه مقابل خواسته دشمنان است گفت: دشمنان با القای تفکر بی‌دینی و بی‌تفاوتی به دنبال سست کردن پایه‌های نظام هستند. 

طرح «چله همدلی» با حضور 125 گروه جهادگر بانوی بسیجی استان سمنان برگزار می‌شودرئیس بسیج حقوقدانان: آمادگی 3 هزار حقوقدان برای حضور در فعالیت‌های جهادیتقویت اردوهای جهادی در دستور کار سازمان بسیج کارمندان استان سمنان است

ریحانی افزود: در حوادث اخیر در مناطقی که کار محرومیت‌زدایی انجام شده بود هیچ مشکلی وجود نداشت زیرا مردم فهیم هستند و درک دارند؛ بنابراین این اقدام جهاد کبیر نامیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ خدمتی در نظام بالاتر از خدمت به مردم به ویژه محرومان نیست گفت: تلاش جهادگران پایه‌های جمهوری اسلامی را مستحکم می‌کند و دشمنان این را نمی‌خواهند.

ریحانی با بیان اینکه براساس آیات هر کس نفسی را زنده کند به معنای زنده کردن کل جامعه است بیان کرد: اقدامات جهادگران و کارآفرینان دشمنان را عصبانی می‌کند و اکنون عرصه جنگ در این زمینه است.

انتهای پیام/832/ز

R41380/P1549/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲ هزار نفر از اهالی روستاهای استان در سال گذشته از جهادگران مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان خدمت رایگان دریافت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن کامرانی‌فرد به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از آنجایی که ارائه خدمت بی منت به مردم استان و ترویج فرهنگ مهارت آموزی سرلوحه برنامه‌های کاری این اداره کل است در سال گذشته 218 نفر از پرسنل اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی در 22 روستای هدف استان اقدام به برپایی اردوی جهادی ارائه خدمات فنی و مهندسی رایگان به مردم کردند.

وی افزود: در این اردوها خدمات مختلفی از جمله جوشکاری، تأسیسات، تعمیر لوازم خانگی، آرایش و پیرایش، تعمیر موبایل، برقکاری ساختمان، صنایع پوشاک و ده‌ها حرفه دیگر ارائه شده است.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: بیش از 2 هزار نفر از اهالی روستاهای استان از خدمات جهادگران مراکز آموزش فنی و حرفه‌ خراسان جنوبی خدمت رایگان دریافت کردند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بیرجند نیز از برگزاری آزمون سنجش مهارت برای بیش از 4 هزار نفر در سال گذشته خبر داد.

حسین دانش گفت: سال گذشته مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران بیرجند برای پنج گروه مختلف از متقاضیان، آزمون‌های علمی و عملی را برگزار کرد که پس از اجرای سنجش علمی و عملی، از این تعداد بیش از دوهزار و 500 نفر موفق به أخذ گواهینامه مهارت شدند.

انتهای پیام/ 257

دیگر خبرها

  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • مبارزه با آفت سن غلات در مزارع
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل