Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: «توسعه مهارت‌های حرفه‌ای به‌منظور کیفی‌سازی مدارس سما مؤثر است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری ظهر امروز در نشست مشورتی معاونان آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان به میزبانی واحد شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: «در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر اقدامات مؤثری برای توسعه کمی و کیفی آموزشی و پژوهشی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «واحد شاهین‌شهر از ظرفیت‌های مطلوب برای توسعه همه جانبه برخوردار است و همجواری با صنایع برتر استان اصفهان و داشتن راهبردهای خاص از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.»

حیدری با اشاره به ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد: «دهه پنجم انقلاب، دهه ثبات و پایداری انقلاب اسلامی است و دشمنی‌ها و کینه‌توزی معاندان معیار نیست و نمی‌تواند در تعالی انقلاب اسلامی خللی وارد کند.»

وی اضافه کرد: «مردم فهیم سال 57 با رهبری مرجع تقلید زمان‌شناس، شجاع و بابصیرت، مدل مردم‌سالاری دینی را توسعه دادند و دشمنی‌ها برای جهانی نشدن این مدل در میان ملل دنیاست.»

لزوم ایجاد کارگروه‌های تخصصی برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد استان اصفهان با تأکید بر لزوم ایجاد کارگروه‌های تخصصی برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: «در بیانیه گام دوم انقلاب گفتمان سازی، توجه به اقتصاد مقاومتی، صرفه جویی و استفاده از کالای داخلی مورد تاکید قرار گرفته است.»

وی افزود: «تولید علم و دانش از دیگر محورهای تأکید شده در این بیانیه است و تولید علم صرفاً معطوف به استادان نمی‌شود و دانشجویان و دانش‌آموزان با استفاده از زمینه‌سازی دانشگاه نیز می‌تواند در تولید علم گام‌های اساسی بردارند.»

حیدری اظهار کرد: «بومی‌سازی و اهمیت دادن به فناوری و بازآفرینی نهادهای بازآموزی و تربیتی و پژوهشی برای تحقق اهداف بیانیه بسیار مهم و ضروری است.»

وی اضافه کرد: «در تعلیم و تربیت نیاز به دستورالعمل‌های خاص است و باید با بازنگری در منابع غنی اسلامی به این دستورالعمل‌ها دسترسی پیدا کرد و می‌توان نکات تربیتی را از آموزه‌های قرآن کریم استخراج کرد.»

این چهره فرهنگی توجه به مبحث تحکیم خانواده را ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: «گرم بودن کانون خانواده به عنوان نقش آفرین در عرصه‌های اجتماعی بسیار مهم است و بدون وجود خانواده منسجم، دل‌ها و ذهن‌ها سرد و تاریک خواهد شد.»

وی افزود: «در تفکر اسلامی زن به عنوان محور بنیادی خانواده قرار دارد و حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی، علمی و پژوهشی و نقش آفرینی آنان در جامعه باید به نحوی باشد که کانون عاطفه، مهر و محبت و نشر گرمی خانواده از مادران سلب نشود.»

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

پیام صدقی، ۸ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد. 

صدقی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویتهاست، گفت: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است. 

قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز استان نیز گفت: با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال، مدارس نیمه تمام تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و ۸ پروژه نیمه تمام گام موثری در توسعه فضاهای آموزشی استان می توان برداشت. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق تقدیر و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود