Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:59:07 GMT

خطیبی: قرار گذاشتیم تمرکزمان روی فوتبال باشد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۷۸۷۷

خطیبی: قرار گذاشتیم تمرکزمان روی فوتبال باشد

ایسنا/بوشهر سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: از تیم اول تا تیم آخر لیگ همه مشکل دارند، ولی ما تمرکزمان را بر روی این موضوع نگذاشتیم. در صحبت با بازیکنان و کادر فنی قرار گذاشتیم تمرکزمان روی فوتبال باشد و به حواشی و مشکلات توجه نداشته باشیم.

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی در نشست خبری پس از دیدار و تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار کرد: در طول یک هفته گذشته بر روی ضربه های ایستگاهی کار کرده بودیم، اما باز هم حریف توانست به گل برسد، به عقیده من می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم و برای کسب این ۳ امتیاز آمده بودیم، در مجموع هواداران از کیفیت بازی راضی بودند و موقعیت‌های ما از حریف بیشتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به داوری این دیدار افزود: قرار نیست در مورد داوری صحبت کنیم، با اینکه داور می‌توانست در یکی دو صحنه به ما کارت ندهد، اما از بهترین داورها است و امروز نیز داوری خوبی داشت.

سرمربی ماشین سازی تبریز درباره مشکلات مالی تیم پارس جنوبی جم گفت: تیم‌هایی که در لیگ برتر بازی می‌کنند نباید چنین مشکلاتی داشته باشند. من امیدوارم این مشکلات در هیچ‌ تیمی نباشد. 

خطیبی ادامه داد: ما هم مشکل داریم، ماشین‌سازی یک تیم خصوصی محسوب می شود و دریافتی اعضای کادر فنی و بازیکنان ما حتی از تیم پارس جنوبی جم هم کمتر است. در مجموع از تیم اول تا تیم آخر لیگ همه مشکل دارند، ولی ما تمرکزمان را بر روی این موضوع نگذاشتیم. در صحبت با بازیکنان و کادر فنی قرار گذاشتیم تمرکزمان روی فوتبال باشد و به حواشی و مشکلات توجه نداشته باشیم.

وی یادآور شد: بازیکنان ما با تمام وجودشان کار می‌کنند و شادابی تیم ماشین سازی هم به دلیل نگاه فنی به مسائل است. 

سرمربی ماشین سازی تبریز اظهار کرد: اعضای تیم‌ پارس جنوبی تا اینجا ۳۰ درصد قراردادشان را دریافت کرده اند، ما خیلی کمتر از این پول گرفته ایم، اما ذهن و تمرکزمان روی مسائل فنی است. 

رسول خطیبی در خصوص تقویت تیم در فصل نقل‌ و انتقالات عنوان کرد: با جذب یک یا دو بازیکن تیم‌مان را تقویت می‌کنیم. البته تغییرات زیادی هم نداریم، حداقل ۲ یا ۳ نفر را به تیم اضافه می‌کنیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی رسول خطیبی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ليگ برتر فوتبال ایران فراز کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا با نفرات زیر برابر سپاهان صف آرایی می‌کند:
کردانی، سیدعلی، احسان علوان‌زاده، آنتیک، مومنی، فاتح، خالدی، وحید نامداری، حمودی، محمد اهل‌شاخه و پاک‌پرور.

همانطور که مشخص است سیاوش اکبرپور بازیکنان نامداری همچون مومنی، خالدی، حمودی و اهل شاخه را در ترکیب خود در اختیار دارد که سال‌های واپسین فوتبال خود را پشت سر می‌گذارند ولی تجربه آنها در دیدار حساس برابر سپاهان می‌تواند به کار نماینده شهر اهواز بیاید.

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • (ویدیو) اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • (ویدئو) اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی