Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی درگذشت دو تن از دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز، روابط عمومی این دانشگاه با صدور اطلاعیه ای، به تشریح جزییات موضوع پرداخت.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، در پی درگذشت دو تن از دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز، روابط عمومی این دانشگاه با صدور اطلاعیه ای، به تشریح جزییات موضوع پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه به شرح ذیل است:

در روزهای گذشته دو تن از دانشجویان این دانشگاه در دو حادثه‌ی تلخ جان خود را از دست دادند که این دو ماجرای ناگوار موجب اندوه جامعه دانشگاهی شده است.

ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم این دو دانشجوی عزیز، دوستان و همکلاسی های آنان، جهت استحضار جامعه دانشگاهی استان و دانشجویان عزیز، جزییات این دو اتفاق ناگوار به شرح زیر تشریح می‌گردد.

در روز هشتم آذرماه، یکی از دانشجویان ساکن خوابگاه پسران (خوابگاه شهید علم الهدی)، دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر از خوابگاه خارج می شود و  در روز بعد، پیکر بی جان این دانشجو، در خیابان اول منطقه بوستان اهواز پیدا می شود و تا این لحظه علت مرگ وی مشخص نشده است و در نتیجه تا مشخص شدن علت دقیق حادثه، نمی توان اظهار نظر دقیقی در مورد علت مرگ وی ارائه کرد.

در حادثه دوم نیز متاسفانه یکی از دانشجویان پسر ساکن خوابگاه شهید علم الهدی، اهل شهرستان باغملک و دانشجوی رشته زیست شناسی، ساعت ۴ بامداد روز ۱۲ آذرماه، در حالی که خود را از درختان پشت خوابگاه حلق آویز کرده بود، ساکنان خوابگاه متوجه موضوع شدند و وی را به سرعت به مراکز درمانی رساندند، ولی متاسفانه وی درگذشت.

مراسم تشیع پیکر این دانشجوی عزیز نیز فردا در زادگاهش برگزار می شود و مسئولان دانشگاه نیز برای همدردی با خانواده وی در این مراسم حضور خواهند داشت.

در پایان ضمن همدردی مجدد با خانواده های متوفیان، اعلام می دارد که مسئولان دانشگاه به دقت در حال بررسی علت و دلایل وقوع این دو حادثه هستند و هرگونه اطلاعات موثق در مورد این دو حادثه  از طریق روابط عمومی دانشگاه با دانشجویان عزیز و اصحاب محترم رسانه در میان گذاشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز فوت دانشجویان خوابگاه دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: هدف از برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی تربیت معلم، درترازمکتب حاج قاسم است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان درمراسم افتتاحیه دومین مدرسه تربیتی شهید سلیمانی درگلزارشهدای بین المللی شهر کرمان به تشریح اهداف برگزاری این اردو پرداخت و گفت: پرورش روحیه مقاومت دربرابر سختی‌ها، ایجادروحیه ایثار وگذشت می‌تواند معلم در تراز مکتب شهید سلیمانی تربیت کند. 

گفتنی است این دوره با حضور بیش از۲۰۰ دانشجو معلم منتخب از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور بمدت یک هفته در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه شهرستان کرمان درحال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • بازداشت بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • تحصیل رایگان دانشجوی اخراجی آمریکایی در ایران؛ کدام دانشگاه‌ها صف کشیدند؟
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران؛ این دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کردند/ اسامی