Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@01:08:07 GMT

عزم راسخ جامعه دانشگاهی حرکت در مسیر قرآن است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۴۸۶۷

عزم راسخ جامعه دانشگاهی حرکت در مسیر قرآن است

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سراسر کشور در مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های سراسر کشور گفت: سی و سه جشنواره قرآنی را در سال های گذشته پشت سر گذاشتیم و دشمن تلاش زیادی کرده که چهره دانشگاه ها را آنطور که می‌خواهد ترسیم کند و برای همه دانشگاه ها این راهبرد را اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف دشمن از جنگ روانی و زدودن آرمان های مردم این است که مردم را از آنچه به آن پایبند هستند، پشیمان کند این در حالی است که ماهیت واقعی نظام غرب پر از ایراد و مشکل است و از فروپاشی نظام سلطه حکایت دارد.

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: دشمن در تلاش است مردم را از آرمان‌های خود ناامید کند اما پیام جشنواره قرآنی با مشارکت ۳۰۰ هزار نفری واضح بوده و با این گستردگی و سابقه طولانی نشان از عزم راسخ جامعه دانشگاهی نسبت به آرمان های خود دارد چون تمسک به پیام های قرآن راه نجات بشر است.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تصریح کرد: راه نجات جامعه از آتش هایی که به جان و زندگی مردم می افتد توجه به حقیقت جامعه اخلاقی و دینی است.

حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور سال آینده به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، افزود: برای دوستان در وزارت بهداشت و معاون فرهنگی این وزارت خانه آرزوی توفیق دارم و امیدوارم سال آینده مسابقات با نشاطی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

167 / 188 رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سراسر کشور مصطفی رستمی جامعه دانشگاهی قرآن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مصطفی رستمی جامعه دانشگاهی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی
  • تجمع دانشگاهیان تهران، مشهد و اهواز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکاو اروپا
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد