Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@23:42:12 GMT

ترکیب استقلال برابر شهر خودرو مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۵۱۹۸

ترکیب استقلال برابر شهر خودرو مشخص شد

 بعد از جنگ بزرگ هفته گذشته مقابل سپاهان در نقش جهان امروز استراماچونی و شاگردانش دوئل با یکی دیگر از رقبای سرسخت خود در کورس قهرمانی را تجربه خواهند کرد.

شهرخودرو که با یحیی عملکرد خیره کننده ای از خود نشان داده تا ساعاتی دیگر مهمان آبی های تهرانی خواهد بود تا جنگ امروز دو تیم سرنوشت صدرنشینی را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بازی امروز هم سیدحسین حسینی مرد شماره یک استقلال خواهد بود. این بار اما انگیزه های گلر آبی ها بیشتر از هر بازی دیگری است چون رقیب قدیمی خود در اردوی آبی ها را به عنوان مرد شماره یک شهرخودرو آن طرف زمین می بیند و اصلا دوست ندارد بازنده دوئل با مهدی رحمتی باشد.

در غیاب سیاوش یزدانی مصدوم زمینه برای بازگشت محمد دانشگر به ترکیب فراهم شد تا این مدافع جنجالی دوباره فرصت بازی به دست بیاورد و در کنار روزبه چشمی و عارف غلامی مثلث تدافعی امروز استقلال را تشکیل بدهد.

وریا غفوری کاپیتان آبی ها بک راست خواهد بود ضمن این که هروه میلیچ به عنوان بک چپ هم در برنامه های تدافعی هم برنامه های تهاجمی نقشی کلیدی در بازی امروز روی دوش خواهند داشت.
علی کریمی در کنار مسعود ریگی که مقابل تیم سابق خود انگیزه های زیادی دارند در مرکز زمین و پشت سر فرشید اسماعیلی حضور خواهند داشت تا مثلث میانه میدان استقلال نیز به مانند هفته های گذشته با این سه بازیکن آماده و سرحال تشکیل شود.

تنها نقطه ابهام در انتخاب های امروز استراماچونی به وضعیت شیخ دیاباته برمی گشت. مصدومیت دو روز گذشته مهاجم اهل مالی وضعیت او را در هاله ای از ابهام قرار داد اما بازگشت به اردوی شبانه روزی از نگرانی ها کاست تا مرد ایتالیایی روی استفاده از مرد 5 گله خود حساب ویژه ای باز کند. با حضور دیاباته در کنار مهدی قائدی به عنوان مرگبارترین زوج تهاجمی این روزهای لیگ، کار برای شهرخودرویی ها در بازی امروز حسابی دشوار خواهد بود.

با تمام این تفاسیر ترکیب احتمالی استقلال در بازی با شهرخودرو به این شرح خواهد بود؛

"سیدحسین حسینی؛ روزبه چشمی، محمد دانشگر، عارف غلامی، وریا غفوری، هروه میلیچ؛ علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی؛ مهدی قائدی، شیخ دیاباته".

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترکیب استقلال شهر خودرو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هافبک پرتغالی تیم تراکتور که این فصل ۹ پاس گل داده و همراه با ابوالفضل جلالی صدرنشین گلسازان لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، در حالی پای به بازی استقلال می‌گذارد که برای حفظ جایگاه صدرنشینی خود باید در این بازی هم پاس گل بدهد.

بنابر روایت ورزش سه، نکته جالب در مورد آلوز این است که او فصل گذشته توانست در بازی با پرسپولیس و استقلال برای تیمش گلسازی کند و حالا تجربه جالبی از نمایش درخشان برابر دو تیم سرخابی دارد.

با این حال ریکاردو این فصل در برابر تیم‌های مدعی عملکرد چندان خوبی نداشته و با وجود اینکه ۹ گل ساخته، برابر مدعیان چندان موفق ظاهر نشده و حالا این آخرین فرصت اوست تا بتواند هدف خود را تحقق بخشد و در برابر استقلال دو رقمی شود.

این در حالی است که ریکاردو آلوز در دوران قربان بردیف و پاکو خمس به عنوان عنصر اصلی بازی‌سازی تراکتور شناخته می‌شد و با تکنیک بالا و تسلط بالا در انتقال توپ، بازیکنی مهم در ترکیب این تیم به حساب می‌آمد، اما به هر حال دوندگی کم این بازیکن باعث شده تا انتقاداتی را هم متوجه خود ببیند.

اما دیدار با استقلال جایی است که ریکاردو می‌تواند یک بار دیگر ارزش ذاتی خود به عنوان یک فوق‌ستاره در سطح فوتبال ایران را به نمایش بگذارد، خصوصا اینکه او فصل گذشته به شدت مورد توجه استقلال قرار داشت و تراکتور سراسیمه موفق شد قرارداد او را تمدید کند و حالا این تقابل جایی که الماس تراکتور نشان دهد که ارزش این هزینه بیشتر از سوی باشگاه را داشته است.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900734

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است