Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، تیم‌های استقلال و شهرخودرو امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل شیخ دیاباته با یک گل به سود استقلال به پایان رسید.
حواشی نیمه دوم به شرح زیر است:
حدود ۶۱ هزار هوادار این دیدار را از نزدیک دیدند. نکته عجیب در سکوهای آزادی، راه ندادن حمیداوی، مدیرعامل شهر خودرو به جایگاه ویژه بود که باعث شد او به سکوی هواداران تیمش برود و بین آن‌ها بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، حسین کاظمی، امیر جعفری و آرمین تشکری برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آزادی آمده بودند. همچنین سیاوش یزدانی مدافع مصدوم استقلال هم در ورزشگاه آزادی حضور داشت.
خورشیدی، داور بازی در ابتدای نیمه دوم خطای دیاباته را در داخل محوطه جریمه شهر خودرو اعلام کرد که باعث اعتراض دوباره استقلالی‌ها شد.
محمد دانشگر در اواسط نیمه دوم با مصدومیت روبرو شد که این مصدومیت نیمکت استقلال را نگران کرد. با این حال مدافع استقلال ابتدا لنگان لنگان و در ادامه بدون مشکل به بازی ادامه داد.
استقلال در دقیقه ۶۳ روی همکاری دیاباته و قائدی به گل رسید. دیاباته پس از به ثمر رساندن گل خوشحالی معروفش را انجام داد که هواداران هم به تقلید از او این کار را تکرار کردند.
در دقایق پایانی بازی شیخ دیاباته به خاطر مصدومیت به روی زمین افتاد و جای خودش را به تبریزی داد.
خورشیدی برای نیمه دوم نزدیک به ۷ دقیقه وقت تلف شده گرفت که این موضوع باعث شد که استراماچونی و بقیه کادرفنی استقلال در دقایق پایان بازی به داور اعتراض کنند که باید بازی را تمام کند. در این حین دانسی با کارت زرد داور جریمه شد. استراماچونی و استقلال در این فصل در اوقات تلف شده مقابل سپاهان، فولاد و ذوب‌آهن امتیاز داده‌اند و استراماچونی هراس داشت که این اتفاق مقابل شهرخودرو تکرار شود.
جمعی از هواداران استقلال پس از پایان بازی زباله‌های ورزشگاه را جمع کردند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران استقلال تهران استقلال شهرخودرو شیخ دیاباته دیاباته خسرو حیدری امیرحسین صادقی حسین کاظمی امیر جعفری ورزشگاه آزادی سیاوش یزدانی محمد دانشگر قائدی هواداران استقلال هواداران سپاهان فولاد خوزستان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در هفته های گذشته لیگ یک نتایج خوبی گرفته و هوادارانش را راضی کرده، روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از چادرملو اردکان پذیرایی کرد. مسی‌ها در این دیدار گل اول را زدند و تا آخرین ثانیه‌های بازی در 90 دقیقه یک بر صفر پیش بودند، اما در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی گل تساوی را دریافت کردند تا بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی برود.

تقابل دو تیم لیگ یکی جام حذفی در ضربات پنالتی به سود چادرملو اردکان خاتمه یافت تا حسرتی بزرگ برای مس کرمان و هوادارانش باقی بماند.

نکته قابل توجه این بازی استقبال خوب هواداران کرمانی بود؛ هواداران مس که چند وقتی بود با تعداد زیاد به ورزشگاه نمی‌رفتند، عصر جمعه بسیاری از سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان را پر کردند و امیدوار بودند تا تیم شان جواز حضور در جمع 8 تیم برتر حذفی را به دست بیاورد، اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول با دریافت گل تساوی حسرت خوردند و در نهایت هم با شکست در ضربات پنالتی افسوسی بزرگ را تجربه کنند.

هواداران مس در نهایت با آه و افسوس ناشی از شکست در ضربات پنالتی ورزشگاه را ترک کردند و امیدوار هستند تا تیم شان در هفته های پایانی دسته اول بتواند نتایج مطلوبی بگیرد و اگرچه شانسی برای بازگشت به لیگ برتر ندارند، اما با رتبه ای خوب فصل را تمام کند.

دیگر خبرها

  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • ببینید | حواشی جالب سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم