Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:38:32 GMT

تاکید فرماندار صومعه سرا بر برخورد با گرانفروشان

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۶۹۱۲

تاکید فرماندار صومعه سرا بر برخورد با گرانفروشان

سیدجلال سیدمحمدی در حاشیه بازدید از وضعیت اصناف در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  رصد بازار به صورت جدی ادامه دارد و گشت های نظارتی و بازرسی تداوم خواهدداشت .
وی خاطرنشان کرد: تعدادی از مغازه‌داران در زمینه عرضه‌ی گوشت و مرغ، با همکاری کامل و مدیریت توانستند یکسان‌سازی قیمت مرغ و گوشت را به خوبی اجرا و سبب رضایت شهروندان شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدمحمدی درادامه خواستار تجلیل از صنوف مربوطه درسریعترین زمان شد و افزود: مدیریت بر بازار و نظارت بر قیمت ها نیازمند مشارکت مردم است .
رئیس صنعت ،معدن تجارت صومعه سرا در این بازدید گفت: سامانه‌ای وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت که به ظاهر تفاوت بسیاری با گذشته پیدا کرده واز ساعت ۸ صبح تا ۹ شب، آماده ثبت گزارش‌ها و شکایات مردم هستند.
محمدنیک صفت اظهارداشت :اکنون کافی است که شهروندان شماره ۱۲۴ را با تلفن شماره‌گیری کنند و یا ازسامانه ستاد خبری پس از مطرح کردن مشکل ، آدرس فروشنده متخلف را دقیق بیان کرده و کد پیگیری دریافت نمایند.

 وی افزود: از اول پاییز تاکنون یکهزارو ۳۵۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی وغیر صنفی (کارخانه ،تاکسی داروخانه و...) انجام شده که تعداد ۳۶ فقره پرونده به ارزش ۲۴میلیون تومان تشکیل وبه تعزیرات ارسال شده است .

رئیس اداره صمت شهرستان صومعه سرا با اشاره به اینکه تعداد گشت مشترک قبل از بازه زمانی افزایش بنزین ۱۱مورد بوده است افزود: بعد از افزایش قیمت بنزین نظارت ها و بازرسی ها توسط گشت مشترک افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد ۶۴۲مورد بازرسی۱۹پرونده به ارزش ۷۴میلیون تومان تشکیل شده است .
به دستور دادستان یک واحدمرغ فروشی در این شهرستان به علت گران فروشی پلمپ شد  .

وی درادامه تصریح کرد: یک پرونده احتکار لاستیک در انبار به ارزش ۷۰ میلیون تومان هم تشکیل شده است .

نیک صفت افزود: تاکنون ۱۴مورد گشت مشترک اتاق اصناف ، تعزیرات ،نماینده دادستان و شبکه بهداشت وشرکت ملی نفت و حمل نقل برای نظارت انجام گرفته است.

وی از ثبت ۷۰مورد تماس مردمی با سامانه خبری در این ایام خبر داد و افزود : فقط ۷مورد از این تماس ها منجر به تشکیل پرونده شده ۲۳مورد در حال بررسی و مابقی ابراز دغدغه شهروندان بوده است .

شهرستان صومعه سرا با حدود 130 هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که در آن ۱۹ اتحادیه با حدود ۷هزار واحد صنفی وغیر صنفی مشغول فعالیت هستند.

برچسب‌ها بنزین اصناف صومعه سرا فرمانداری صومعه سرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنزین اصناف صومعه سرا فرمانداری صومعه سرا بنزین اصناف صومعه سرا فرمانداری صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند

                                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رشنوادی اظهار داشت: دارندگان مجوز‌های کاغذی تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها، مجوز‌های کاغذی خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.   وی افزود: دارندگان مجوز‌های کاغذی با استفاده از کد ملی صنفی یا شماره همراهی که به نام آن واحد صنفی درج شده می‌توانند به راحتی شناسه یکتا بگیرند.   مدیر کل امور اقتصاد و دارای استان ایلام اضافه کرد: فعالان اقتصادی اگر در مهلت باقی مانده شناسه یکتا دریافت نکنند از دریافت خدمات دولتی شامل تسهیلات بانکی به تدریج محروم خواهند شد.   بر اساس قانون همه دارندگان مجوز‌های کاغذی باید مجوز‌های خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.    

دیگر خبرها

  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • وزیرخارجه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت