Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: در جریان حرکت پر شتاب انقلاب اسلامی به سمت جامعه مهدوی نیاز به عناصر جوان و با انگیزه داریم لذا افرادی که سنشان بالا رفته خودشان کنار بکشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمد مهدی حسینی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز وامام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به حوادث شانزدهم آذرماه که منجر به نامگذاری این روز مهم به عنوان روز «دانشجو» شد گفت: جنبش دانشجویی که مطالبه گر، دغدغه‌مند، استکبارستیز، عدالتخواه، آرمان‌گرا، و جریان ساز نباشد نمی توان اسم او را جنبش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی همدانی افزود: جنبش دانشجویی در شرایط کنونی کشور باید جلودار حرکت های جهادی و پیشرفت کشور باشد؛ امام راحل فرموندند «دانشجویان ذخایر این کشور هستند» و آینده کشور در اختیار آن ها خواهد بود.

امام جمعه کرج تصریح کرد: متاسفانه جریان غیر انقلابی داخل نظام فکر کرد وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد و رژیم شاه رفت باید برای اداره کشور دنباله رو مدل‌های کشور‌های غرب شویم و در جریان جهانی هضم شویم در حالی که این یک انحراف فکری و راهبردی است و انقلاب اسلامی هیچوقت هدف و غایتش دنباله روی و محو شدن در نظام فکری و سیاسی غرب نبوده است بلکه انقلاب اسلامی به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی در سایه ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) است.

رئیس شورای فرهن عمومی استان البرز در رابطه با انتخابات مجلس پیش رو گفت: شاخص ها و اهداف را در نظر بگیرد، درست رای بدهید، فامیل بازی و وابستگی‌ داشتن به یک کاندیدا مانع انتخاب درست است. اگر افراد درستی را انتخاب نکنید و یا رای ندهید افرادی بر سر کار می‌آیند که صلاحیت لازم را ندارند.

حسین همدانی ادامه داد: جریان غیر انقلاب تلاش می‌کند کرسی‌های مجلس را تصاحب کند؛ روز قیامت درباره انتخاب یک فرد از شما خواهند پرسید و شما در تمام نشستن و برخواست آن آقا که به او رای داده اید سهیم خواهید بود.

امام جمعه کرج، تاکید کرد: جریان غیر انقلابی داخل نسبت به آمریکا و غرب واداده است و آمریکا را کدخدای عالم می‌بیند و هرگاه هم به منسبی دست پیدا می‌کند اولین کاری که می‌کند نیروهای ارزشی و جهادی را از آن مجموعه جا‌به‌جا می‌کنند؛ در همین استان تا دلتان بخواهد همین کار شده است!

حسینی همدانی دلایل حمایت ایران از محور مقاومت منطقه را تاکید آموزه های دینی ما برای دفاع از مسلمانان و مظلومین عالم ، حفظ امنیت فرامرزی و عمق راهبردی در منطقه، دفاع از حرم و حریم اهل بیت (ع)، بسترسازی برای نابودی رژیم اسرائیل برشمرد.

وی با بیان ویژگی های جریان نفوذ در کشور افزود: جریان غیر انقلابی داخل نظام سعی می‌کند نظام را ناکارآمد نشان دهد و در مقاطعی از روی تعمد اقداماتی را در این راستا انجام می‌دهند.

حسینی همدانی اظهار داشت: جریان غیر انقلابی داخل برای فرار از پاسخگویی نسبت به عملکردش از طریق تریبون‌هایی که دارد اقدام به دو قطبی سازی کاذب و فرافکنی در حوزه های فرهنگ، مسائل اجتماعی و اقتصاد می‌کنند و جریان ارزشی جامعه را متهم به تندروی می‌کنند.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از بیانات خود در انتقاد به بی توجهی برخی مسؤولین استان نسبت به خانواده‌های شهدا گفت:  مسؤولین محترم استان گزارش دهند که در رابطه با خانواده های شهدا و مسائل آن‌ها در یک سال گذشته چه کرده اند و چقدر به این خانواده ها سر زده اند؟

نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد: نماینده مجلس باید التزام عملی به قانون اساسی داشته باشد؛ کسی که نمی‌تواند برای تبلیغات انتخاباتی‌اش خلاف قانون عمل نکند به درد مجلس قانون‌گذاری نمی‌خورد. کسانی که ثبت نام کردند، بروند در یک مسجد یا امام زاده ای بنشینند و بین خودشان و خدایشان خلوت کنند که برای خدا قصد آمدن دارند یا اهداف دیگری دارند. آخرت خودشان و دنیای مردم را خراب نکنید؛ واقعا اگر در خودتان ظرفیت نمی‌بینید هزینه درست نکنید. 

حسینی همدانی افزود: در جریان حرکت پر شتاب انقلاب اسلامی به سمت جامعه مهدوی نیاز به عناصر جوان و با انگیزه داریم لذا افرادی که سنشان بالا رفته خودشان کنار بکشند. در اوج خداحافظی کنید؛ به جوانان فضا بدهید، کنارشان بنشینید و راهنمایی کنید. من به همه دوستان عرض می‌کنم برای انتخابات گزینه اولتان جوان باشد اگر واقعا نرسیدید به اینکه فردی در جوانان شایسته است بعد سراغ دیگران بروید.

حسینی همدانی گفت: همانطوری که ثبت نام های بی موردی که افراد فاقد صلاحیت بدون داشتن شرایط لازم انجام می‌دهند کار خلافی است ثبت نام نکردن افرادی هم که صلاحیت و توانایی لازم را دارند اما پا به عرصه نمی گذارند هم درست نیست. نباید منتظر باشند یک بزرگی از آن‌ها دعوت بکند؛ باید برای مصالح جامعه وارد عمل بشوند و نتیجه را به خدا بسپارید.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی کرج کاندیدا نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)

نشست ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، عصر چهارشنبه به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور و با حضور اعضای این ستاد در وزارت کشور برگزار شد.

وزیر کشور با ادای احترام به مقام شامخ حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: ایشان یگانه دوران معاصر و انسان بزرگی هستند که همه دستاورد‌های امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت عظیم ایشان است.

وحیدی ضمن بررسی تکالیف دستگاه‌های مربوطه و ابلاغ اقدامات مورد نیاز، بر انتشار افکار و اندیشه‌های امام راحل (ره) تاکید کرد و افزود: باید ابعاد مختلف شخصیت والای حضرت امام (ره) برای کودکان، نوجوانان و جوانان با شیوه‌های نوین و ابتکاری تبیین شود.

وی تصریح کرد: این اقدام نباید به یک روز در سال محدود شود بلکه دستگاه‌های تبلیغاتی و همچنین رسانه‌ها برنامه‌ریزی مداومی در این زمینه داشته باشند.

وزیر کشور همچنین به استانداران، فرمانداران و بخشداران دستور داد بزرگداشت امام راحل (ره) را در همه شهرستان‌ها و روستا‌ها با شکوه هرچه بیشتر برگزار کنند.

وحیدی ادامه داد: ۱۴ خرداد روزی است که باید انعکاس عمومی داشته باشد و محدود به تهران نشود.

در ادامه محمد علی انصاری سرپرست حرم حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: بزرگداشت امام خمینی (ره) یک دستاورد معنوی، سیاسی، انقلابی و دینی است که در مجامع داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی در اهمیت این بزرگداشت، با بیان اینکه هرساله شخصیت، آرمان‌ها، افکار و اندیشه‌های بلند امام (ره) توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بازخوانی می‌شود، گفت: بزرگترین دستاورد این مراسم این است که رهبر معظم انقلاب، مسیر امام (ره) را به دیگران می‌نمایاند.

سرپرست حرم امام خمینی (ره) افزود: دستاورد بزرگ این اجتماع مردمی این است، مفسر واقعی اندیشه‌های امام، نقشه راه را ترسیم می‌کنند.

انصاری پیام اجتماع بزرگ مردم در این مراسم را اعلام وحدت و انسجام حول محور امام و ولایت برشمرد و اضافه کرد: مردم میثاق خود با امام راحل (ره) و بیعت خود را با رهبر معظم انقلاب تجدید می‌کنند و اقتدار نیرو‌های نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی به رخ جهان کشیده می‌شود.

وی، تاکید بر تداوم بی وقفه راه امام (ره) را سومین دستاورد مراسم بزرگداشت بنیانگذار انقلاب اسلامی برشمرد و یادآور شد: سالگرد ارتحال امام (ره) احیای این شعار است که راه امام با پیروی از ولایت زنده است.

سرپرست حرم امام خمینی (ره) با تقدیر از وزیر کشور که پرچمدار این راه و حرکت بوده است، تصریح کرد: سالگرد بزرگداشت امام (ره) میراث معنوی است که هرچه پررنگ‌تر، قوی‌تر، مردمی‌تر، انقلابی‌تر و وحدت‌بخش‌تر باشد، ثمرات و دستاورد‌های بیشتری برای تقویت راه و آرمان‌های امام (ره) و حمایت قاطع از ولایت دارد.

در این نشست، دستگاه‌های مختلف درباره مسئولیت‌های محوله و اقداماتی که باید برای تسهیل حضور زائران امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد به عمل آورند، بحث و تبادل نظر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور