Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شبکه جامع دانشگاه های استان خراسان رضوی گفت: در روز دانشجو باید به مسائل و دغدغه های اصلی دانشجویان به دوراز رفتارهای تشریفاتی و تبلیغاتی توجه اساسی شود.

عباس شیخ الاسلامی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: دانشجویان در شرایط کنونی دچار سرخوردگی و بی انگیزگی شده اند. وی با بیان اینکه در روز دانشجو باید به مسائل و دغدغه های اصلی دانشجویان توجه شود و  از رفتارهای تشریفاتی در این روز دوری شود،  تصریح کرد: دلیل اصلی بی انگیزگی دانشجویان مسائل اجتماعی ، اقتصادی و  شغلی است به طوری که نسبت به اینده شغلی خود دچار تیرگی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شیخ الاسلامی افزود: همچنین   دانشجویان به استناد قانون اساسی برای خود حق اعتراض و انتقاد قائل هستند اما در عمل با نقض این حق خود مواجه می شوند و یک نوع ابهام در این موضوع وجود دارد از این رو باید حاکمیت مرز بین حق دانشجو در اعتراض و انتقاد و اغتشاش را تعیین کند و امیدواری را در دانشجو در این زمینه فراهم کند.   مدیرعامل شبکه جامع دانشگاه های استان خراسان رضوی ادامه داد: موضوع دیگری که دانشگاه ها و دانشجویان با ان مواجه هستند این است که دانشگاه ها سطح بندی نشده است این درحالی است که شهریه ها در همه دانشگاه ها به یک میزان است و فرقی بین دانشگاهی که در یک منزل مسکونی به ارائه خدمات آموزشی می پردازد با دانشگاهی که از بهترین امکانات برخوردار است وجود ندارد . تصریح کرد: از طرفی در موضوع آموزش عالی سیاست گذاری درستی صورت نگرفته است و بدون برنامه ریزی درست و در نظرگرفتن نیاز جامعه، دانشجو  در کشور جذب شده است که نیاز به بازنگری در این زمینه احساس می شود تا این امیدواری در دانشجو ایجاد شود که در رشته ای که به تحصیل می پردازد مورد نیاز واقعی جامعه است و پس از کسب مدرک تحیلی در بازار کار جذب خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه شیخ الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا، گفت: سرکوب تجمعات دانشجویی نشانه ترس دولتمردان آمریکا بیداری عمومی مردم‌شان است.

به گزارش فارس، محمد اسماعیل کوثری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیرامون «سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا»، گفت: آمریکایی‌ها در عمل خلاف شعار‌های خود عمل می‌کنند. آزادی و حقوق بشر جز شعار‌های آمریکا است. آمریکا مجسمه آزادی را به عنوان نماد خود قرار داده تا به جهانیان بقبولاند که مدافع آزادی است.

وی افزود: امروز آمریکا ۱۸۰ درجه خلاف شعار‌های خود عمل می‌کند. چرا که فرزند نامشروعش در منطقه رو به زوال است. از این رو تمام ملاحظات را کنار گذاشته و روی حقیقی خود را در معرض نمایش قرار داده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز کار آمریکا به جایی رسیده که در درون کشور خود هم دست به اقدامات ضد بشری می‌زند و دانشجویان و اساتید صلح‌طلب را سرکوب می‌کند. پلیس آمریکا به صورت وحشیانه با معترضین بی دفاع برخورد می‌کند. این برخورد‌ها پرده از تفکر لیبرال برداشت.

کوثری در خاتمه گفت: طوفان الاقصی و وعده صادق چهره استبدادی آمریکا را به جهانیان نشان داد. نظام صهیونیست در حال سقوط است. با این سرکوب‌ها سعی در جلوگیری از این امر را دارند، اما نمی‌دانند هر چه بیشتر دست و پا بزنند بیشتر در این باتلاق فرو خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • دستگیری ۶۰۰ دانشجو در دستکم ۱۵ دانشگاه آمریکا در بیش از یک هفته
  • عکس| تصاویری از برخورد وحشتناک پلیس آمریکا با دختران دانشجو
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • خروش موج بیداری انسانی توسط دانشجویان/ حبس دموکراسی در سرزمین مدعیان مردم‌سالاری!
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی