Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اضطراب و مشکلات در به خواب رفتن رابطه‌ای متقابل دارند؛ بنابراین چگونه می‌توان افکار اضطراب آمیز را متوقف کرد.

اخبار اجتماعی - جالب است بدانید عدم توانایی در خواب باعث افزایش سطح اضطراب می‌شود. هر فردی برای بهتر خوابیدن از روشی خاص استفاده می‌کند. برای مثال برخی از افراد دوش می‌گیرند، برخی قدم می‌زنند، برخی مطالعه می‌کنند و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، اما گاهی هیچ روشی در کاهش اضطراب موثر واقع نمی‌شود.

یکی از برترین ترفند‌ها که احتمالا از شنیدن آن تعجب می‌کنید این است که از تکنیک شمارش استفاده کنید. تکنیکی بسیار شبیه به همان شیوه شمارش گوسفندان که بسیاری از ما می‌دانیم. این روش شامل این روش است که شمارش را از ۱۰۰۰ شروع می‌کنید و به آرامی به سمت عقب تا ۱ بروید. شاید باورتان نشود، اما کمتر فردی موفق می‌شود به عدد یک برسد.

به نظر می‌رسد این شیوه شمارش در کنترل اضطراب تا حد زیادی موثر است و نسبت به شیوه‌های دیگر، کاربردی‌تر است. اگر شما هم در طول شب با مشکل به خواب رفتن رو به رو می‌شوید بهتر است این شیوه را امتحان کنید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خواب کاهش اضطراب خواب اضطراب اضطراب شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • آغاز شمارش معکوس پایان کار بیمارستان‌ها در جنوب نوار غزه
  • دستگاه شمارش پول که می‌تواند اسکناس تقلبی را تشخیص دهد (فیلم)
  • چگونه آلزایمر را درمان کنیم؟
  • ترفندهایی برای سرحال شدن بعد از خواب شبانه
  • تاثیر ذرات آلاینده بر کنترل هیجانات / تجربه بیشتر افسردگی و اضطراب در روزهای آلوده
  • شیوه جدید وقت تلف کردن دروازه‌بان در فوتبال رومانی / فیلم
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • طرز تهیه دمی گوجه یا استانبولی خوشمزه ؛ فوت و فن پختن دمی گوجه در کمترین زمان | با این ترفند سس گوجه فرنگی را خوشمزه کنید
  • چگونه اضطراب را درمان کنیم؟
  • راهکارهای کاهش استرس