Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان گفت: در کارزار انتخابات تنش آفرینی ، پذیرفتنی نیست و هر نوع تبلیغات پیش از موعد خلاف قانون است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

‌به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی پیش از ظهر امروز در جریان برگزاری جلسه ستاد پیشگیری  و رسیدگی جرایم و تخلفات انتخاباتی این استان تأکید کرد: دادگستری استان هرمزگان به همراه دیگر دستگاه‌های مسؤول و اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان ضمن تشکیل کمیته های تخصصی در دل این ستاد به رصد فعالیت های مرتبط با موضوع انتخابات می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه حفظ امنیت برگزاری انتخابات و ایجاد شور و شوق به منظور مشارکت حداکثری مردم مهمترین اهداف ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان است، افزود: تبلیغات پیش از موعد و تنش آفرینی، برخلاف قانون و از مصادیق مجرمانه است و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان با اشاره به اینکه سلامت انتخابات با حضور حداکثری مردم عجین است، یادآور شد: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی پیگیری و مورد بررسی قرار می‌گیرند.

صالحی با تأکید بر ضرورت توجه همگان به قانون اظهار کرد: بر اساس قانون استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است.

وی با اشاره به آمادگی کامل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان گفت: اقدامات پیشگیرانه در جهت تحقق عدالت انتخاباتی از رویکردهای مهم این ستاد است.

رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان ،برگزاری انتخاباتی سالم ، قانون‌مند و بی طرف را ملاک عمل مسؤولان نظارتی و اجرایی قلمداد و اظهار داشت: باید بکوشیم تا شور و نشاط مردم ارتقاء یابد و انتخابات در فضای رقابتی و سالم برگزار شود. 
 
انتهای پیام/88037

منبع: فارس

کلیدواژه: استان هرمزگان تبلیغات صالحی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، بررسی میزان تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی، برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و بررسی نحوه اجرای احکام دادگاه موضوع قلع و قمع بنا و اعاده وضعیت اراضی کشاورزی به حالت سابق در دستور کار این بازدید قرار داشت.

سرپرست جهاد کشاورزی مهریز گفت: جهاد کشاورزی یک نهاد انقلابی بوده و از مهمترین رسالت‌های آن حفظ اراضی کشاورزی در راستای افزایش تولید و اشتغالزایی در روستا‌ها است.

محسنی الحسینی اظهار داشت: با توجه به تاکید ریاست سازمان جهاد کشاورزی در جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، سعی خواهیم کرد هر گونه سوء استفاده از اراضی واگذاری را به حداقل برسانیم.

وی افزود: از همشهریان محترم نیز خواهشمندیم هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی را به شماره ۱۳۱ اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • با تخلفات کنکوری و مجازات‌های آن آشنا شوید