Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@01:08:26 GMT

زمان برگزاری مراسم «شاهدان شیدایی» اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۳۲۹۲

زمان برگزاری مراسم «شاهدان شیدایی» اعلام شد

تاریخ جدید زمان برگزاری مراسم پاسداشت شهدای هنرمند اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بسبج هنرمندان کشور، مراسم پاسداشت شهدای هنرمند باعنوان شاهدان شیدایی روز شنبه ۲۳ آذر در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

تجلیل از شهدای هنرمند و خانواده معظم شهدا و اجرای برنامه های ویژه فرهنگی هنری و سخنرانی شخصیت ها و چهره های فرهنگی هنری ازجمله برنامه های این پاسداشت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قرار است در این برنامه از چهره‌های متعهد و ارزشی هنر انقلاب اسلامی در رشته های ادبیات مقاومت و پایداری، موسیقی و سرود، هنرهای تجسمی و سینما باحضور مسئولان کشوری و لشکری تجلیل به عمل آید.

بر این اساس، از آقایان مسعود نجابتی به پاس حضور متعهدانه در رشته هنرهای تجسمی، جمال شورجه کارگردان سرشناس سینمای دفاع مقدس در حوزه سینما، محمد گلریز به پاس سرودها و نغمات ماندگار و خاطره انگیزش در طول سال‌های دفاع مقدس و مرتضی سرهنگی به پاس تلاش شایسته در حوزه ثبت و نشر ادبیات دفاع مقدس تقدیر خواهد شد.

مرکز بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان کشور  مراسم پاسداشت شهدای هنرمند کشور را برگزار می‌کنند.
در این برنامه قرار است از شهدای هنرمند رشته‌های مختلف هنری از جمله سینما، هنر‌های نمایشی، موسیقی و سرود، هنر‌های تجسمی، عکاسی، ادبیات، خوشنویسی، و شعر تجلیل و تکریم به عمل آورده شود. این مراسم از ساعت ۱۷:۳۰ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس انقلاب اسلامی موسیقی سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی

دریافت 62 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از مسئولان شهرستان میناب در همراهی با هنرمندان این شهرستان در روستای بازیاری و منزل شخصی خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب و جفتی نواز با تجربه هرمزگانی سالروز ولادت او را جشن گرفتند.

کد خبر 6087856

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود
  • برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی