Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@00:04:57 GMT

بشرویه رتبه اول کشت پنبه در استان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۴۶۳۰

بشرویه رتبه اول کشت پنبه در استان

حسینی مدیر زراعت جهاد کشاورزی خراسان جنوبی کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: امسال سطح زیر کشت پنبه استان حدود ۷۱۰ هکتار است که به ترتیب بشرویه ۳هزار ۵۰۰ هکتار، سرایان هزار  ۵۰۰ هکتار، قائن ۸۵۰ هکتار، نهبندان ۵۵۰ هکتار، خوسف ۵۰۰ هکتار، زیرکوه ۱۰۰ هکتار، سربیشه ۵۰ هکتار، فردوس ۳۵ هکتار و بیرجند با کمترین میزان سطح زیرکشت ۱۵ هکتار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص قیمت خرید پنبه در استان افزود: قیمت تضمینی خرید پنبه حدود ۳ هزار ۲۰۰ تا ۳ هزار۵۰۰ تومان است که با توجه به کیفیت و درجه بندی محصول پنبه این قیمت متغییر است.

حسینی ادامه داد: محصول پنبه استان با توجه به قیمت پایین خرید تضمینی و عدم تمایل کشاورزان به فروش با این مبلغ؛ به صورت توافقی خریداری می‌شود که این مبلغ از حدود۶ هزار ۵۰۰ تومان شروع می‌شود و در برخی نقاط تا ۷ هزار ۵۰۰ تومان نیز خریداری شده است.

مدیر زراعت جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در خصوص برنامه‌های توسعه کشت پنبه در استان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این سازمان توسعه کشت حفاظتی است که در استان مورد استقبال قرار گرفته است که در این روش به محض برداشت محصول جو و گندم در بقایای آن پنبه کشت می‌شود.

او در پایان گفت: تا پایان امسال ۱۷ هزار و  ۳۰۰ تن محصول پنبه تا پایان امسال در استان برداشت خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزرات جهاد کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم

پیکر شهید تازه تفحص شده پس از چهل سال در زادگاهش در شهرستان بشرویه خراسان جنوبی به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفرصادق (ع) و همچنین به مناسبت حضور پیکر مطهر شهید والامقام محمدمهدی فانی از شهدای تازه تفحص شده، فضاسازی شهری متناسب با این دو مناسبت معنوی اجرایی شد.

پیکر مطهر شهید فانی از شهدای مفقودالاثر شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی، پس از چهل سال در مرقد امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در شهرستان بشرویه تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 750420

دیگر خبرها

  • برای خرید؛ قیمت هر شاخه میلگرد ساده را چگونه محاسبه کنیم؟
  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • مانیتور جدید ال‌جی کاربرد پزشکی دارد
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • سالانه ۱۸۰ هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کل کشور است
  • پیش بینی تولید بیش از ۲۴ هزار تن باقلا در گلستان
  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند
  •  40 سال چشم به راهی
  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم