Web Analytics Made Easy - Statcounter

"بهروز اکرمی" روز دوشنبه در نشست کارگروه اجتماعی و امور بانوان شهرستان شازند افزود: تحریم و مشکلات اقتصادی وجود دارد اما این عوامل دلیلی بر کار نکردن نمی‌شود و با وجود مشکلات اقتصادی می‌توان گام‌های بلندی برداشت و به توفیقات گسترده‌ای دست یافت.

وی با بیان اینکه افزایش نشاط اجتماعی در جامعه از دیگر وظایف مدیران است که باید با جدیت دنبال شود، اظهار داشت: منابع مالی در دستگاه‌های دولتی محدود است و باید برنامه‌ها بر اساس اولویت‌گذاری دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی افزود: آسیب‌های اجتماعی یک روزه ایجاد نشده و برای کاهش این آسیب‌ها باید از مهدهای کودک و سنین ابتدایی برنامه‌ریزی‌های لازم مورد توجه قرار گیرد.

اکرمی بیان کرد: بهره‌گیری از تشکل‌های مردمی در کسب موفقیت‌های بزرگ نقش موثری دارد و نباید از این بخش غافل شد.

وی بیان کرد: استفاده از منافع بنگاه‌های اقتصادی حق قانونی مردم شازند است و بنگاه‌های مستقر در این شهرستان باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

جمعیت قابل توجهی در حال بازگشت به روستاهای شازندهستند

فرماندار شازند نیز در این نشست گفت: ۲ هزار واحد مسکونی در چهار بخش این شهرستان در حال ساخت و ساز است و با این روند جمعیت قابل توجهی در حال بازگشت به روستاها هستند.

"مصطفی عرب" افزود: این مهم علاوه بر اینکه یک فرصت است ، تهدید هم محسوب می‌شود، به همین دلیل تلاش شده نقاط تهدید کاهش و بر نقاط قوت افزوده شود.

وی بیان کرد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی در برنامه‌های توسعه‌ای کشور تاکید شده و انتظار است این مهم در شهرستان شازند نیز مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شازند ادامه داد: بنگاه‌های اقتصادی این شهرستان تاکنون اقداماتی در بخش‌های مختلف داشته‌اند اما این اقدامات کافی نیست و باید گستره آن افزایش یابد.

عرب یادآور شد: یکی از تعهدات صنایع بحث ساخت یک بیمارستان در شازند بوده که تاکنون عملیاتی نشده است.

وی عنوان کرد: افزایش نشاط اجتماعی از برنامه‌های اولویت‌دار در شهرستان شازند است که تاکنون ویژه برنامه‌های خاصی نیز در این راستا برگزار شده است.

شازند  از شهرستان های ۱۲گانه استان مرکزی است که در کشاورزی مزیت دارد و سراب ها و طبیعت بکر آن زمینه مناسبی برای گردشگری است.

پالایشگاه نفت، نیروگاه حرارتی و واحد پتروشیمی از جمله صنایع مستقر در شازند است.

برچسب‌ها مسئولیت اجتماعی مسئولیت شغلی استان مرکزی شازند استانداری مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسئولیت اجتماعی مسئولیت شغلی استان مرکزی شازند استانداری مرکزی مسئولیت اجتماعی مسئولیت شغلی استان مرکزی شازند استانداری مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رحمانی در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی افزود: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.   معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند گفت: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.   رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.   ره انجام، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت:برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

دیگر خبرها

  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم