Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@17:48:06 GMT

اُتریش خواهان حفظ برجام است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۳۳۳۲

ساعت 24- کرمانشاه سفیر اتریش در ایران بر حمایت این کشور از حفظ و استمرار برجام تاکید کرد و گفت: تلاش داریم هم به لحاظ اقتصادی و هم از نظر اجتماعی از ایران حمایت کنیم تا گامی در جهت حفظ برجام باشد.

اشتفان شُلتس در حاشیه بازدید از سایت بازیافت زباله کرمانشاه در جمع خبرنگاران با تاکید بر حمایت کشور اتریش از حفظ و استمرار برجام گفت: اتریش خواهان حفظ و استمرار برجام است و به همین منظور سفرهای استانی را در ایران داشته ام و امروز هم در کرمانشاه هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش ما این است هم به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا و هم به عنوان کشور اتریش بتوانیم از نظر اقتصادی و هم از نظر اجتماعی مردم ایران را حمایت کنیم و این حمایت‌ها بتواندگامی در راستای حفظ برجام باشد.

سفیر اتریش در ادامه از پروژه بازیافت زباله استان کرمانشاه به عنوان پروژه ای بی نظیر در زمینه بازیافت زباله یاد کرد وافزود: این پروژه به واقع یک پروژه الگو و نمونه در حوزه بازیافت کشور ایران است.

وی با تقدیر از زحمات دکتر هایده شیرزادی و شهرداری کرمانشاه در راه اندازی این پروژه گفت: این پروژه هم یک کار اجتماعی محسوب می‌شود چرا که اثرات زیست محیطی دارد و هم یک کار اقتصادی مهم برای استان و شهر کرمانشاه محسوب می‌شود.

شلتس با اشاره به همراهی رایزن بازرگانی اتریش در این سفر گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا هم از طرف کشور اتریش و هم از طرف اتحادیه اروپا بتوانیم کمک هایی را برای حفظ و استمرار این پروژه جذب کرده و در اختیار این پروژه قرار دهیم.

سفیر اتریش تاکید کرد: معتقدیم محیط زیست و حفاظت از آن نباید قربانی تحریم شود.

شُلتس با بیان اینکه تمام معیارهای و استانداردهای جهانی در این پروژه لحاظ شده گفت: اینکه چنین پروژه ای در شهر کرمانشاه راه اندازی شده نشان از رشد و بلوغ فکری مردم و شهرداری کرمانشاه دارد که این سایت توانسته تا به امروز استمرار داشته و به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: طی تبادل نظری که با معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه داشتم تحت تاثیر نگاه عمیق و توسعه یافته شهرداری کرمانشاه به مسئله محیط زیست شدم که جای تقدیر دارد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اتریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است

مدیرکل آژانس انرژی اتمی تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران از برجام خارج نشده و آمریکا از برجام خارج شده و به تعهدات خود عمل نکرده است و اجازه نداده سه کشور اروپایی دیگر نیز به تعهدات خود عمل کنند.

کد خبر 751447

دیگر خبرها

  • تضمین مارکو به فرستاپن برای ترک ردبول
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • خودروهایی که شیشه دودی دارند، جریمه می‌شوند
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • ستاره اتریش یورو را از دست داد