Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: متأسفانه مدیران باشگاه شرایط را برای حضور استراماچونی فراهم نکردند، یک مربی اروپایی به امکانات نیاز دارد و باید حق و حقوق‌اش پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، استقلال به روزهای بحرانی و بلاتکلیفی رسید؛ تیم استقلال با استراماچونی نتایج خوبی کسب کرد اما عمل نکردن مسئولان استقلال در عدم پرداخت حق و حقوق سرمربی تیم، باعث شد او صبح امروز از ایران برود و به باشگاه استقلال و هواداران شوک وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتن استراماچونی باعث  خشم هواداران شده و حتی خبر استعفای فتحی به میان آمد. 

دو ماه پیش زمزمه حضور کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق استقلال به میان آمد و حالا با توجه به شرایط استقلال و شایعه استعفای فتحی، به‌عنوان گزینه جدی برای مدیرعاملی استقلال مطرح شود. 

اولیایی در گفتگو با خبرنگار آنا درباره وضعیت استقلال گفت: ما امیدواریم باشگاه با آرامش کامل امور را پیگیری کنند اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و در نهایت هواداران از رفتن استراماچونی خشمگین شدند. من ابتدا از هوداران می‌خواهم آرامش خود را حفظ کنند و اگر مطالبه‌ای دارند با صبر و آرامش از مسئولان باشگاه آن را بخواهند. باشگاه استقلال قدمت 75 ساله‌ دارد و این آمد و شدها در باشگاه پرافتخار استقلال امری طبیعی است و هواداران نباید خود را وابسته به یک فرد کنند. 

وی در مورد حضور در باشگاه استقلال گفت: در حال حاضر مجمع در حال تصمیم‌گیری است و من هم منتظرم آنها بهترین تصمیم  را برای استقلال بگیرند. هر تصمیمی که گرفته می‌شود باید در نهایت به نفع باشگاه استقلال و هواداران باشد و به نظرم باید با آرامش در این شرایط بهترین تصمیم را بگیرند. 

اولیایی به عملکرد مدیران استقلال اشاره کرد و گفت: متأسفانه مدیران باشگاه شرایط را برای حضور استراماچونی فراهم نکردند. من بارها به آنها گفتم سرمربی اروپایی نیاز به امکانات دارد و اگر به موقع حق و حقوق او پرداخت نشود و امکانات حداقلی در اختیارش قرار نگیرد بدون شک او هم از ایران می‌رود که دقیقاً همین اتفاق هم رخ داد. وقتی در هیئت مدیره استقلال افراد اقتصادی حضور پیدا می‌کنند و ژست اقتصادی می‌گیرند به این معناست که در مواقع ضروری باشگاه را یاری کنند. به هر حال استقلال باید هر چه سریع‌تر از این بحران بیرون بیاید.

انتهای پیام/4051/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال کاظم اولیایی باشگاه استقلال فتحی استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!

یکی از هواداران کم سن ‌و سال استقلال، در تمرین دیروز این تیم سوژه عکاسان و خبرنگاران شد.

طرفداری | تمرین روز گذشته استقلال با حضور تماشاگران برگزار شد و یک میهمان بامزه داشت.

جواد نکونام تصمیم گرفت تمرین دیروز شاگردانش با حضور تماشاگران برگزار شود. در لحظاتی از این تمرین، برخی هواداران کم سن و سال استقلال برای گرفتن عکس با بازیکنان محبوب خود وارد زمین شدند که در این بین یکی از آن‌ها سوژه خبرنگاران شد. سورن پسر استقلالی که به علت ظاهر بامزه‌اش غالبا با دختر بچه‌ها اشتباه گرفته می‌شود.

پدر این کودک استقلالی در گفتگو با طرفداری گفت:

من استقلالی دو آتیشه هستم و پسرم هم به این تیم علاقه دارد. وقتی متوجه شدیم جواد نکونام گفته تمرین با حضور تماشاگران است، خودمان را از کرج به تهران رساندیم تا در تمرین حاضر باشیم.

وی ادامه داد:

خیلی‌ها سورن را با دختر بچه‌ها اشتباه می‌گیرند. من لحظه‌ای چشمم را از او برداشتم و دیدم به سمت زمین دوید. نزدیک بود بیافتد که پیمان بابایی او را از روی هوا گرفت. غلامپور هم وقتی او را دید تصور کرد دختر است و بعدا به او گفتم پسر است. یامگا را خیلی دوست دارد اما هنوز نمی‌تواند اسمش را به درستی تلفظ کند. پیراهنی هم که دیروز تنش بود، نام یامگا روی آن به چشم می‌خورد. دوست داشت با روزبه چشمی هم عکس بگیرد اما شلوغ بود و نتوانستیم. امیدوارم تمرین استقلال بیشتر با حضور تماشاگران برگزار شود و در آخر فصل هم قهرمان شویم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پست اینستاگرامی + عکس
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پشت اینستاگرامی + عکس